Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik gebruik het vooral om op de hoogte te blijven voor van alles en nog niets. Vooral ook ANWB/VID ivm files. Daarnaast heb ik bijna half fotograferend Bokt verzamelt in een lijstje.
Leuk om te volgen wat anderen zoal fotograferen en voor leuke tips&tricks. Ik heb Twitter niet gekoppeld aan mijn Hyves/feestboek. Mijn YouTube is wel gekoppeld aan feestboek en Twitter.
Er volgen vast nog wel meer in die lijst.
Heb een hele tijd geleden al een account aangemaakt, nooit wat mee gedaan en een paar maanden terug weer mee begonnen. Volg idd vooral celebs, of van die mensen die alleen mooie/leuke quotes posten.
Of tijdens iets als de MTV EMA's, toen ben ik bijvoorbeeld in contact gekomen met een meisje uit Maleisië omdat ik iets tweette over Bruno Mars en daar reageerde zij weer op und so weiter.
Zelf tweet ik eigenlijk haast nooit.
. Vindt het erg leuk, en je blijft goed op de hoogte.
erg handig!
leuk om je vrienden te volgend en nieuws dingetjes of bekende mensen. 

Ook foto's van m'n lieve paardjes! 
ik gebruik het vooral om mensen te volgen. Ik volg oa veel celebs, twitters van bekende tv-programma's en verder nog bekende binnenlandse mensen. Vooral comedians haha, die hebben steeds zo'n hilarisch verwoorde mening over de actualiteit! 
Eigenlijk wel van alles van zinnetjes tot gewoon gezellige praat.

.. veel van school, en ook bekende acteurs, zangers enzo..
) , DJ Pauly D ( Jersey Shore ,, hij followed mij ook.. Ging helemaal door het lint,, vond het geweldig
), Snooki en Deena( Jersey Shore) , Victoria PArk , the graham norton show, Sean Casey (stormchasers), Reed Timmer (stormchasers), een aantal van BondiRescue, Usher, Mohombi , Orlando Bloom....
.. met 26 followers
.. Ik vind twitter zoowh leuk,, plaats vaak foto's van wat ik onderweg op de fiets tegenkom. En jaaah soms is dat heel interessant en soms niet