Hoe staat het met de wifi verbinding dan? Is dat zo'n beetje overal in de lucht? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hoe staat het met de wifi verbinding dan? Is dat zo'n beetje overal in de lucht? Ikwashier schreef:Citaat:Die Acer telefoon is heel mooi, vriend van me heeft hem en is zeer tevreden. Hij heeft hem nog niet zo lang dus kan je geen verdere ervaringen geven.
Maar mij werd door de man van mijn provider in de winkel gezegd dat een GSM van Acer net zoiets is als wanneer Nokia TV's gaat maken.
De kwaliteit zal wel goed zijn, maar niet optimaal. Dit kan natuurlijk zever zijn van de providerman
Welke Acer telefoon heeft jou vriend?En waarvoor gebruikt hij hem?

Nee precies, dat heb ik ook hoor. Het is fijn als je het hebt en anders is 't jammer. Af en toe zou ik best mobiel internet willen, maar voor de keren dat ik het gebruik is het een beetje aan de dure kant.
Ik zag toen ik 'm zocht, ook een met een vodafone prepaid kaartje er bij. Dus ik vroeg al of het mogelijk was dat ik dan gewoon mijn vodafone abonnement er in doe.. Nou, dat kon dus niet. Ik vind dat zo raar, het is toch van dezelfde provider..

Je abonnement kaartje is dan geblokkeerd, hij is echt alleen voor Vodafone Prepaid.. Vandaar dat ik dat ook zo vreemd vond omdat het normaal gesproken altijd wel kon (Hi en zo). 
Hi heeft nog wel eens leuke aanbiedingen, ook qua internet en dat soort dingen. 

Kido schreef:Bij je abbo?
Wat voor mobiel heb je nu?