liedje89 schreef:IK gebruik videora ipod converter van red kawa (gewoon freeware maar heb hem wel al een jaar geleden gevonden dus heb geen link oid meer). Gemiddeld doet ie 30-45 min over het converteren van een film en dan zet hij hem automatisch in itunes en heb nog nooit geluidsverlies oid gehad. met Avi bestanden heb ik iig nog nooit problemen gehad.
Ik ga straks wat stukgooien... Heb uiteindelijk bijna een uur gewacht tot hij klaar was met mijn film converteren, zegt ie dat hij hem niet naar de Itunes library kan importeren...
Ik ben hier nou al de hele middag mee bezig, kan dit echt niet makkelijker?! Word er een beetje moedeloos van eigenlijk...
Edit: Raar... Ik wil hem gewoon met "bestand importeren" doen, en dan komt er eerst een melding dat de map niet zou bestaan. Nog een keer gelikt, en ineens stond ie wel in mijn library. Nu is hij bezig hem naar mijn Iphone te zetten... Ich bin gespannt!
Edit2: Bloody hell!! Hij doet het! Met geluid en alles
! Nu op weg om de rest te converteren... 22 afleveringen x een uur converteren = genoeg te doen komende paar dagen
.