Nog meer Samsung Jet bokkers?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 15:20

Hier een kersverse Samsung jet bokker!

Ik heb de witte pink ribbon versie

SuperLiesje

Re: Nog meer Samsung Jet bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 17:55

oeh.. maak er een foto van O:)

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 17:58

van mijn telefoon?

Waarschijnlijk kun je hem ook via google vinden. Het is de witte versie. Alleen kreeg ik er een roze strikje bij ;)

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 18:44

Kan iemand voor mij een foto maken van het schermpje als je op internet zit ?
En is internet een beetje vlot of valt het echt tegen ?

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 18:46

Ja van jou telefoon ja :P Heb m op internet al wel gezien maar kan er niet heel veel plaatjes van vinden.. daarbij vind ik toch dat ze er altijd net ietsje anders uitzien in het echt :P

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 20:13

Ik vind het internet vlot genoeg :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 20:14

Ik ook voor een telefoon. :j

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 20:40

Zéker voor een telefoon :j

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 20:40

Het internet op mijn telefoon is sneller dan op mn laptop :j

O:)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 20:45

Oh, dat is bij mij dan weer niet zo! :')

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 22:30

Maar het internet op mijn laptop is ook vrij traag want ik heb niet zulk best bereik in Lunteren. Ik heb zo'n dongel van KPN.

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 09:44

Hier nog iemand met een samsung Jet, heb m sinds woensdag, vind m suer, moet alleen nog wennen aan het typen op ene touchscreen, had ik hiervoor niet :)

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 11:56

Ja, hij is binnen!! :D

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 12:12

Touchscreen went vanzelf! :j

Maaike, eindelijk! :D

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 21:45

Wisten jullie al dat je ook nepoproepen kunt krijgen?
als je telefoon op toetsenblokkering staat.
En je drukt op de linkerzijkant op het onderste knopje,dan staat er nepoproep ingeschakeld.
En dan word je ineens onbekend gebeld.
kwam er per ongeluk achter

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 21:55

Zag het staan, maar wist niet wat ik me er bij moest voorstellen..

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-09 22:46

_Jessica schreef:
Wisten jullie al dat je ook nepoproepen kunt krijgen?
als je telefoon op toetsenblokkering staat.
En je drukt op de linkerzijkant op het onderste knopje,dan staat er nepoproep ingeschakeld.
En dan word je ineens onbekend gebeld.
kwam er per ongeluk achter

Jeetje ik heb het geprobeerd en het klopt inderdaad.. :')
Nog nooit van gehoord..

Iris__Bennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 23:06

whahha ik heb het ook geprobeerd, vet grappig! Maar is dat dan zodat je weet dat je telefoon in je broekzak aan het ontgrendelen is ofzo???

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 20:10

Ik wil ook graag de Jet, nu zit ik nog met een paar vraagjes:
- Internet; hoe handig is dat ? mij lijkt het bijvoorbeeld wel chill om ff op youtube leuk nummer op te zoeken oid maar kan die dat wel aan? Gaat dat niet meeega traag ?
- Wekker; bij mijn huidige pauper samsung staat mn wekkergeluid standaard op dat afgrijzelijke eerste beltoon geluid. Echt VERSCHRIKKELIJK. Ik kan niet kiezen voor een leuk mp3-tje als beltoon. Hoe zit dat met de JET?

Vind het ook best lastig om een juist abbonement te kiezen..Heb hiervoor altijd prepaid gehad. Merk je vanzelf wanneer ie leeg is. Maar met abbo ben k bang dat ik er ineens giga overheen ga ! Of juist het tegenover gestelde. Dat ik me scheel betaal aan een abbo die k maar voor de helft gebruik. :+
Zit ook stiekem nog naar de STAR te kijken, de witte, kan ik gewoon een 1-jarig abbonement kiezen en daarna gewoon voor een heel goedkoop sim only abbonement gaan (kan dat eigenlijk? stel ik neem de star met een 1 jarig hi abbonement, dat je na die periode gewoon een BEN sim only abbonement erin kan doen? zit er geen sim lock achtig iets op ? )

:o

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 20:35

Iris__Bennie schreef:
whahha ik heb het ook geprobeerd, vet grappig! Maar is dat dan zodat je weet dat je telefoon in je broekzak aan het ontgrendelen is ofzo???

Geen id, wel makkelijk als je iemand op straat tegenkomt en je hebt geen zin om ermee te praten, drk je even in je zak op dat knopje :P

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 22:51

o0marije0o schreef:
Ik wil ook graag de Jet, nu zit ik nog met een paar vraagjes:
- Internet; hoe handig is dat ? mij lijkt het bijvoorbeeld wel chill om ff op youtube leuk nummer op te zoeken oid maar kan die dat wel aan? Gaat dat niet meeega traag ?
Ik vind het heel handig. Onderweg even de treintijden of je mail checken, msnnen, hyven.. ;) Wat youtube betreft: Traagheid valt reuze mee! Af en toe moet hij even opnieuw laden, maar over het algemeen heb ik er nog geen problemen mee gehad.
- Wekker; bij mijn huidige pauper samsung staat mn wekkergeluid standaard op dat afgrijzelijke eerste beltoon geluid. Echt VERSCHRIKKELIJK. Ik kan niet kiezen voor een leuk mp3-tje als beltoon. Hoe zit dat met de JET?
Je kan alle mogelijke dingen instellen als wekker. Ook gewoon een liedje wat je op je telefoon gezet hebt.

Vind het ook best lastig om een juist abbonement te kiezen..Heb hiervoor altijd prepaid gehad. Merk je vanzelf wanneer ie leeg is. Maar met abbo ben k bang dat ik er ineens giga overheen ga ! Of juist het tegenover gestelde. Dat ik me scheel betaal aan een abbo die k maar voor de helft gebruik. :+
Bij veel providers kun je een gratis smsje sturen om je saldo op te vragen. Bij Hi kan dit in ieder geval. Zo kun je in de gaten houden of je al over je bundel heen bent of dat je nog even kunt bellen/smssen.
Zit ook stiekem nog naar de STAR te kijken, de witte, kan ik gewoon een 1-jarig abbonement kiezen en daarna gewoon voor een heel goedkoop sim only abbonement gaan (kan dat eigenlijk? stel ik neem de star met een 1 jarig hi abbonement, dat je na die periode gewoon een BEN sim only abbonement erin kan doen? zit er geen sim lock achtig iets op ? )
Er zit wel een simlock op, maar die kun je na een jaar gratis eraf halen. Via hi kun je code opvragen, en hem heel simpel zelf simlockvrij maken.

:o

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 22:54

mylittlejoy schreef:
Ja, ik moet even terugzoeken waar precies staat hoe je het moet installeren.....

Citaat:
(wel connectie nodig met internet dus dataverkeer)
wap.amazegps.com
versie voor de samsung eternity kiezen

1. Ga naar wap.amazegps.com en download daar de versie voor de Samsung Eternity, (ze zijn bezig met een Jét versie begreep ik uit het forum.)
2. Alleen opslaan maar nog niet aanzetten!
3. Schakel de telefoon uit en daarna weer aan.
4. Ga naar buiten en ga in het menu naar: Instellingen/Telefoon/GPS-Instellingen/GPS-positie/Satellietstatus
5. Wacht tot er een aantal satellieten verschijnen bij ongeveer 6 satellieten, ga 1 stap terug naar GPS-positie, als het goed is moet er nu een breedtegraad/lengtegraad/hoogte verschijnen (bij mij klopt de hoogte niet, maar maakt niet uit voor de werking van Amaze.)
6. Ga nu in het menu naar Games en meer en klik op Amaze, zorg dat je verbinding hebt met Wifi of een internetbundel hebt!
7. Klik bij de vragen of je akkoord gaat op Toestaan, één keer vragen (toch wordt het elke keer gevraagd maarja.)
8. Amaze vraagt naar Regionale instellingen, vul dit in naar je eigen wensen
9. Als het goed is kleurt het rode sateliet icoontje linksboven in de hoek, groen! Gelukt Amaze heeft satellieten en het navigeren kan beginnen.
Note: Onderbreek Amaze niet open niet het Menu en ook geen Taakbeheer, want dan is Amaze zijn satellieten kwijt en moet het bovenstaande opnieuw worden doorlopen, met uitzondering van stap: 1, 2, 8
(Ik denk dat dit verbeterd als er een aparte versie voor de Jét komt, ik weet niet hoe het zit als je gebeld wordt.

Het is misschien minder mooi dan TomTom oid, maar ja, het is wel gratis he? Hij maakt alleen wel telkens contact met internet. Dus deze optie heeft eigenlijk alleen zin als je onbeperkt internet op je mobiel hebt (Web 'n Walk, etc). Maar ja, onbeperkt internet is sowieso geen overbodige luxe met de Jet!

Vet!
ik ben hem nu aan het installeren. Alleen vraag ik me nu af. Hij heeft nu mijn positie gevonden,maar moet ik die nu iedere x opnieuw naar m'n huidige postitie laten zoeken via instellingen? :)

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 19:54

Jaaa heb mijn jettie ook binnen :D super blij ermee !!

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 22:30

mellamoshan schreef:
Vet!
ik ben hem nu aan het installeren. Alleen vraag ik me nu af. Hij heeft nu mijn positie gevonden,maar moet ik die nu iedere x opnieuw naar m'n huidige postitie laten zoeken via instellingen? :)

Volgens mij niet. Het duurt wel eventjes voor hij weet waar je bent, maar als het goed is, zou het gewoon zo moeten blijven werken.

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 12:29

ik snap helemaal niets van mijn abbonoment..heb een hi25 eindeloos online abbonement.
Toen ik mijn telefoon voor het eerst aan zette kreeg ik meteen allerlei smsjes om dingen als internet te installeren.
Afijn, ik in de avond even snuffelen op internet, heb namelijk een eindeloos online bundel.
Ergens vertrouwde ik het al niet. Vandaag gekeken hoe ik mijn saldo kon checken. En ja hoor krijg een smsje terug dat ik voor bijna 3 euro op internet heb gezeten en dat dat bovenop mijn volgende factuur krijg...

Ik snap er niets van, wanneer gaat mijn abbonement dan in ??