Veel van wat ik in de tuin doe is op de gok hoor, ik moet het ook echt leren. Ook de kas, ik moet kijken wat werkt en wat niet. Ik heb nog genoeg plannen voor de tuin. En de trap moet ook nog gedaan worden. Stap voor stap.
Konstantine
Geplaatst: 21-04-25 14:45
Ik heb respect voor hoe je er gewoon lekker voor gaat, en als het dan mis gaat, ach, dan probeer je volgende keer iets anders.
Ik denk trouwens ook dat het wel meevalt met de bank en je nieuwe tafeltje. En als anderen vinden van niet, ach ja. Je huis moet werken voor jou hè, jij woont er Het hoeft niet in VTwonen magazine.
Nu de vogels nog weg houden. Hoe doet de rest in het kweekkastje het?
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-25 20:47
Ja goed!! Ik heb weinig vogels in de tuin. Soms een koppel duiven. Soms een ekster. Er lopen namelijk 4 katten van de overbuurvrouw.
Edit:
Ik wil zoiets, kan tegen de muur aan de zijkant van het huis. Daar is nu de minste zin maar straks in juni/juli is daar wel veel zon. Wat zou ik daarin kunnen zetten? Welke plant die de hoogte in gaat?
Wij hebben iets staan wat daar goed in klimt, maar de naam moet ik je nu even schuldig blijven. Hij begint nu net met bloeien, erg leuke plant. Groeit ook best hard Morgen kijk ik even op het kaartje, ik zit nu al in pyjama haha
Koper
Geplaatst: 23-04-25 21:05
All of the above Siererwt heb je met bloemen in allerlei kleuren.
Maar de laatste twee die ik noemde die bloeien zeker, en ruiken ook erg lekker.
TinkerTreas
Geplaatst: 23-04-25 21:06
Clematis is ook leuk. Daar kun je verschillende van neerzetten, als ze dan verschillende bloeitijd hebben, heb je lang bloemen.
Konstantine
Geplaatst: 23-04-25 21:09
TinkerTreas schreef:
Clematis is ook leuk. Daar kun je verschillende van neerzetten, als ze dan verschillende bloeitijd hebben, heb je lang bloemen.
Ja! Die is het!
Suzanne F.
Geplaatst: 23-04-25 21:10
Clematis of Toscaanse jasmijn.
TinkerTreas
Geplaatst: 23-04-25 21:10
Konstantine schreef:
TinkerTreas schreef: