Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cynthia82 schreef:Bij 18,5 graad je verwarming al aanzetten op 19… lijkt mij zonde van je geld, maar goed…
Hier was het vanmorgen op z’n koudst tot nu toe: 18,5 maar het is toch nog 19,5 gewordenen ook die 18,5 was ok. Dikke trui, dekentje, dikke sokken. Dan is 18,5 echt niet koud.
idinn schreef:Hoezo is dat zonde? Als 19 net comfortabeler is en hoe je de temperatuur wilt hebben.. dan moet je ergens keer beginnen met stoken. Dan ga je toch niet wachten tot het eerst eens 17 graden is?
Karin schreef:Als ik zit te werken is 18,5 graad voor mij ook echt te koud. Mijn handen worden dan niet meer warm (met paarse vlekken) en ik ga er ook trager van denkenAls ik in huis bezig ben met schoonmaken, opruimen, stofzuigen en zo met die temperatuur, dan heb ik het al snel te warm
Voor de liefhebbers: de knuffeltrui van DARUM is in de aanbieding. Het is dat ik al een Oodie heb
https://www.dekbed-discounter.nl/darum-knuffeltrui.html
idinn schreef:Hoezo is dat zonde? Als 19 net comfortabeler is en hoe je de temperatuur wilt hebben.. dan moet je ergens keer beginnen met stoken. Dan ga je toch niet wachten tot het eerst eens 17 graden is?
Relaxed schreef: