xMayo schreef:Dat zijn dus de punten die mij ook laten twijfelen. Verwarming is zo te regelen. En met name die schermen in de woonkamer zijn een twijfel punt, maar er is aan de andere kant ook zoveel te verzinnen om dat een beetje te verbloemen. Bijv. een roomdivider o.i.d. Ik werk wisselend qua uren, maar breng al met al een behoorlijk aantal uren door achter de laptop i.v.m. mijn fotografie en thuiswerk.
Voor de kindjes lijkt het me heerlijk zo'n eigen plek. Al hadden ze in het vorige huis een eigen speelkamer en daar deden ze totaal niets mee. Dat zou ik in dit geval doodzonde vinden. Ze zijn nu wel wat ouder en trekken sowieso al vaker naar boven en idd, ik zat vroeger ook ontzettend graag op mijn 'eigen' plekje, verstopt van de rest. En 's avonds het spul buiten zicht vind ik stiekem ook wel heel erg lekker...
Even een lekkere vervormde foto voor het idee qua geheel. Het kantoortje zit achter ons woongedeelte.
[ [url=m/6W5uOV.jpg]Afbeelding[/url] ]
wij wilden een bureau in een paxkast maken? Zou dat niets zijn? Daar kun je uitschuifbare planken in doen. (voor toetsenbord en muis)
Zijn verhuisd voor het plan ten uitvoer kwam dus weet niet of het praktisch net zo goed zou werken als in onze hoofd. Maar je hebt meer voorbeelden.
Ik zou ook beneden de werkplek doen, ik vind het eigenlijk precies geen logische plek voor een speelplek vanwege de doorloop, al snap ik dat het wel gezelliger is met de kids benee.
PSvanLot schreef:[ [url=m/tDvSWB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NCtAJ9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik gooi er even een andere tint en patroon tegenaan naast al het groen en cognac

Gaaf! Van de hornbach toevallig? Ik heb gekeken naar iets wat er op leek iig, en ben voor bijna dezelfde met een net ander patroontje gegaan
.