Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 14:33

ilse, die blauwe tegeltjes zijn echt zo leuk!

Ik heb Comfort van Gamma op de muur. Verschilt heel erg hoe het licht erop valt, heb ook voor glans gekozen. Is soms héél donkergroen en soms neigt het meer naar blauw.

Afbeelding

Deze allemaal geprobeerd, het is dus de 'C' geworden.

Vind (donker)olijfgroen ook heel mooi, ga ik bij een volgend huis doen denk ik :j

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 14:34

Ik ben heel benieuwd, ik heb nu stalen van Wood&Wall staan... voor in de hal een pot, want daar maakt t niet superveel uit, en minipotjes om te testen in de woonkamer..
Iemand ervaring met die verf?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 14:36

Cer schreef:
Ik ben heel benieuwd, ik heb nu stalen van Wood&Wall staan... voor in de hal een pot, want daar maakt t niet superveel uit, en minipotjes om te testen in de woonkamer..
Iemand ervaring met die verf?

Jep, heb het in de gang. Zwart met roestbruin. Staat ook een foto van in het topic :))

Ik had wel meer verf nodig dan op de pot stond.

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 14:37

Dat zijn dus de punten die mij ook laten twijfelen. Verwarming is zo te regelen. En met name die schermen in de woonkamer zijn een twijfel punt, maar er is aan de andere kant ook zoveel te verzinnen om dat een beetje te verbloemen. Bijv. een roomdivider o.i.d. Ik werk wisselend qua uren, maar breng al met al een behoorlijk aantal uren door achter de laptop i.v.m. mijn fotografie en thuiswerk.

Voor de kindjes lijkt het me heerlijk zo'n eigen plek. Al hadden ze in het vorige huis een eigen speelkamer en daar deden ze totaal niets mee. Dat zou ik in dit geval doodzonde vinden. Ze zijn nu wel wat ouder en trekken sowieso al vaker naar boven en idd, ik zat vroeger ook ontzettend graag op mijn 'eigen' plekje, verstopt van de rest. En 's avonds het spul buiten zicht vind ik stiekem ook wel heel erg lekker...

Even een lekkere vervormde foto voor het idee qua geheel. Het kantoortje zit achter ons woongedeelte.
Afbeelding

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 14:50

Afbeelding

Afbeelding

Ik gooi er even een andere tint en patroon tegenaan naast al het groen en cognac ;)

Cer

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 14:56

Oe! Gaaf zeg!
Ben benieuwd hoe de rest wordt :j

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 14:58

Heel mooi, ook benieuwd :j

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 15:02

Cer schreef:
Oe! Gaaf zeg!
Ben benieuwd hoe de rest wordt :j

Het wordt voor mij een stukje kantoor in onze hele grote slaapkamer.
Ga nu om meubels

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 15:10

xMayo schreef:
Dat zijn dus de punten die mij ook laten twijfelen. Verwarming is zo te regelen. En met name die schermen in de woonkamer zijn een twijfel punt, maar er is aan de andere kant ook zoveel te verzinnen om dat een beetje te verbloemen. Bijv. een roomdivider o.i.d. Ik werk wisselend qua uren, maar breng al met al een behoorlijk aantal uren door achter de laptop i.v.m. mijn fotografie en thuiswerk.

Voor de kindjes lijkt het me heerlijk zo'n eigen plek. Al hadden ze in het vorige huis een eigen speelkamer en daar deden ze totaal niets mee. Dat zou ik in dit geval doodzonde vinden. Ze zijn nu wel wat ouder en trekken sowieso al vaker naar boven en idd, ik zat vroeger ook ontzettend graag op mijn 'eigen' plekje, verstopt van de rest. En 's avonds het spul buiten zicht vind ik stiekem ook wel heel erg lekker...

Even een lekkere vervormde foto voor het idee qua geheel. Het kantoortje zit achter ons woongedeelte.
[ [url=m/6W5uOV.jpg]Afbeelding[/url] ]

wij wilden een bureau in een paxkast maken? Zou dat niets zijn? Daar kun je uitschuifbare planken in doen. (voor toetsenbord en muis)
Zijn verhuisd voor het plan ten uitvoer kwam dus weet niet of het praktisch net zo goed zou werken als in onze hoofd. Maar je hebt meer voorbeelden.

Ik zou ook beneden de werkplek doen, ik vind het eigenlijk precies geen logische plek voor een speelplek vanwege de doorloop, al snap ik dat het wel gezelliger is met de kids benee.

PSvanLot schreef:
[ [url=m/tDvSWB.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/NCtAJ9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik gooi er even een andere tint en patroon tegenaan naast al het groen en cognac ;)

Gaaf! Van de hornbach toevallig? Ik heb gekeken naar iets wat er op leek iig, en ben voor bijna dezelfde met een net ander patroontje gegaan :)) .

Afbeelding

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 17:19

ilse18 schreef:
Eulogy schreef:
Welke kleuren groen zijn dat, ilse18? Mooi!

Dit is Rijksgroen:

[ [url=m/f86quc.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/9tPK42.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik moet altijd lachen als ik rijksgroen bij anderen zie, zo mooi! Bij ons is ie bruinig :')

meniekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 18:27

Wat leuk, ik ga hier mee volgen.
Ik wil volgend jaar mijn hele huis opknappen. Overal gaat er een nieuwe vloer komen, deze heb ik al liggen, het is een click pvc vloer geworden. En verder moet alles opnieuw geverfd worden.
Op dit moment is alles ral 9010, maar het word tijd voor wat kleur in huis.
Alleen het kiezen van een kleur is nog niet zo makkelijk :\
In mijn woonkamer wil ik een warm grijze kleur, en dan de muur waar mijn bank gaat komen iets donkerder dan de rest. Alleen bijna alles lijkt hier bruin beige. Zo ook met bijv de urban taupe.
Ik heb nog steeds niet de warm grijze kleur gevonden die of hier ook echt warm grijs is.
Maar ik heb nog ruim de tijd dus ik zoek gewoon verder.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 18:33

Grijsbruin van Flexa?

meniekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 18:57

noviceh schreef:
Grijsbruin van Flexa?

Dank je wel voor de tip, ik heb um gelijk even opgezocht. Ik vind dat ook een hele mooie kleur, alleen ook deze kleur zal hier veel meer naar bruin gaan dan naar grijs, helaas.

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 19:11

PSvanLot: wauw, heel gaaf!

Mayo, kinderen hebben het niet snel koud als ze bezig zijn. Gewoon een kleed daar op de grond.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 09:48

Psvanlot tof behang zeg !

Ik ben wel benieuwd welke aardse tinten jullie mooi vinden? Of aards, zoals grijs natuurlijke tinten etc.
Zoals van flexa heb je ook met turf

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 09:51

Janinevv schreef:
Psvanlot tof behang zeg !

Ik ben wel benieuwd welke aardse tinten jullie mooi vinden? Of aards, zoals grijs natuurlijke tinten etc.

Dankjewel! Het behangen is me heel erg meegevallen. Volgende project is het toilet en de hal, ik hoop daar volgende week aan te beginnen. Moet nog even bedenken welke verf ik daar wil.

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 14:33

Helemaal blij met m’n planten :D

Afbeelding

Afbeelding

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 14:40

@996981: kombi plant, pot en tafeltje zijn leuk, maar probeer op die 2e foto het scheefstaande pootje wat recht te buigen... :D

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 14:51

DubbelFun schreef:
@996981: kombi plant, pot en tafeltje zijn leuk, maar probeer op die 2e foto het scheefstaande pootje wat recht te buigen... :D

Dat gaat niet, die zitten vast. Hoort blijkbaar zo :+

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 15:33

Dan maar een kwartslag draaien, dan valt het iig niet meer op :)

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 20:08

Ik kom even binnenvallen met een vraag. In de gang wil ik een gordijn ophangen om de warmte een beetje binnen te houden. Het gaat alleen om een schuin plafond. Links 270, rechts 170cm, dus een hoek van zo'n 45graden. De breedte van de gang is 103cm. Ik wil twee gordijnen, zodat ik in het midden een doorgang heb. Iemand een budget idee om deze gordijnen op te hangen? Ik heb nog gordijnrails liggen, maar ze glijden natuurlijk naar beneden.

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 20:56

Gewoon z'n vast haakje in het midden?
Zoals je normaal aan de zijkant van de rails hebt.
S'avonds als je ze dicht doet even de runner erin haken. Erdoor heen lopen moet dan wel gewoon lukken denk ik zo.

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 21:27

Oh dat is slim! Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Er doorheen lopen is het probleem niet nee. Ik denk dat ik wel van die flappen maak (hoe heten die dingen..) waarmee ik het gordijn opzij kan hangen. Maar de rails hoef ik verder niet te gebruiken.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 23:49

PSvanLot schreef:
PSvanLot schreef:
Ik dacht mijn perfecte lamp gevonden te hebben... Op de site geen adres te vinden van het bedrijf. Trustpilot eens nagekeken. Durf het toch niet aan, echt jammer.

https://www.loberon.nl/Meubels/Lampen-V ... jzEALw_wcB

Lang getwijfeld, maar toch besteld! Ben benieuwd of het aan gaat komen.

deze plaat besteld in het 140x140. komt achter de bank.
[ [url=m/Pk3QJ7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Een hoekje in huis is zo goed als klaar. Heb er nog een ander kleur kussentje in gelegd.
[ [url=m/lw1KHD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Begint nu steeds meer een thuis te worden.

Wat een teleurstelling…

Het kwam keurig aan…

Afbeelding

Doos geopend en piepschuim was helemaal gebroken.

Kap gedeukt en ijzerwerk scheef.
Afbeelding

Voet helemaal vol krassen.

Afbeelding

Eerste en laatste bestelling bij Labaron voor mij. Morgen gaat het terug.

Deze doos is echt niet gecontroleerd voor hij opgestuurd is, daar geloof ik niks van

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 00:05

Wat ontzettend zuur zeg.. Dat ziet er echt slecht uit.