Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik kook graag en uitgebreid, maar kijk dan bij de AH wat er in de aanbieding is en aan de hand daarvan maak ik dan een weekmenu. Dat scheelt best veel geld.
Samantha_ schreef:Komende weken zijn ze er 3 weken niet dan heb ik echt niet veel nodig. En eet ik vaak 2 dagen hetzelfde. O en ga ik lekker dingen eten die ze niet lusten.
VanHuisUit schreef:Citaat:Ik kook graag en uitgebreid, maar kijk dan bij de AH wat er in de aanbieding is en aan de hand daarvan maak ik dan een weekmenu. Dat scheelt best veel geld.
Zo doe ik het ook. En dan ook vrijwel geen vlees, nooit frisdrank (ja voor visite haal ik wat op maar ik drink zelf alleen thee, koffie en water) en weinig brood. Ook geen snoep e.d. Cake, gebak, koekjes enz maak ik meestal zelf. Maar 300 Euro per maand voor 2 volwassene en 2 9 jarige vind ik echt heel heel netjes hoor petje af. Ik hou wel van een wijntje![]()
Voor mezelf alleen ben ik ongeveer 150 Euro per maand kwijt. Toen m'n zoon nog thuis woonde minimaal het dubbele. Scheelt echt enorm sinds hij de deur uit is
Oja grappig Samantha dingen eten die je kinderen niet lusten. Is ook zo zalig, kan nu echt gewoon eten wat ik zelf het lekkerste vindt
Nou eens hoor Cer als ik ergens niet op ga besparen is het m'n eten. Dat wil zeggen ik wil echt gewoon lekker eten. Wil wel een leuk leven
PSvanLot schreef:Kijkt er iemand de OS. Wat is het baanwielrennen toch ver spannend!
Citaat:En hij komt dus niet iedere avond thuis eten?Dat scheelt wel ja!
Citaat:Dat noem ik ook besparen, in die zin dat keuzes maken en tijd efficiënt indelen en naar waarde ook voordeel kan opleveren.