[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cynthiar

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 21:25

Het lijkt bij de mini wel dat het beeld scherper is, zeker bij apps die eigenlijk voor de iphone zijn zoals bv het AD.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 21:27

Ik vind het wel wat hebben inmiddels. Beide ipad en iphone hebben meer helder beeld.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 21:47

Ik vind het echt een verbetering!

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 21:55

het is echt heel fijn !

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 09:16

Wie oh wie kan mij helpen?
Sinds vandaag (met iOS7) gaat mijn wifi niet meer aan, en ik kan hem ook met geen manier aan krijgen. :=
Er staat dit:
Afbeelding
Maar ik kan niet meer op dat 'schakelaartje' klikken oid.. Ook via het beginscherm gaat wifi niet aan..

Bij info, staat bij Wifi n.v.t. ...

Wie heeft hier verstand van? |o

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 10:32

ik zou eens beginnen met hem op te laden, als je onder de 20% komt, gebeuren er wel vaker rare dingen. Als er wat meer in de batterij zit, eens een keertje resetten (aan/uitknop+ronde knop tegelij indrukken) en dan eens ziet wat ie doet

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 12:39

De wifi van mijhn iphone doet het niet meer.
Ik heb de update van IOS 7 er nog niet op, daar heb ik sowieso wifi voor nodig. maar thuis maakte hija ltijd automatisch vedrbinding met de wifi. Echter doet hij dat nu niet meer. mijn ipad pakt de wifi wel moeiteloos.
Als ik bij instellingen het wifi account selecteer zegt hij dat hij geen verbinding kan maken. er zit een wachtwoord op de wifi, maar hij staat zo ingesteld dat hij automatisch verbinding maakt met bekende netwerken.

Wat kan ik doen om de wifi weer werkzaam te krijgen? stel dat ik straks toch wil updaten naar IOs 7, dan heb ik wel wifi nodig...

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 12:52

Je hebt niet perse wifi nodig. Je kun de telefoon ook gewoon koppelen aan iTunes voor updaten. Kan zomaar zijn dat je wifi probleem met de update is opgelost.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 13:00

Het gekke is wel dat de Ipad het wel gewoon deed op de wifi, ook voor de update. Ik wil mijn telefoon eigenlijk nog niet updaten omdat ik IOS 7 echt ontzettend lelijk vind :P . Maar ik wil wel dat de wifi werkt, omdat ik nu natuurlijk ook veel meer internet verbruik dan nodig is. Thuis kan ik gewoon op de wifi en dat scheelt me MB's.

JAZZ4ff

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 13:39

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 17:06

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 17:11

Morrie schreef:
ik zou eens beginnen met hem op te laden, als je onder de 20% komt, gebeuren er wel vaker rare dingen. Als er wat meer in de batterij zit, eens een keertje resetten (aan/uitknop+ronde knop tegelij indrukken) en dan eens ziet wat ie doet

Al gedaan maar werkt niet. Zelfs niet met 100%

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 18:15

Mijn wifi werkt gelukkig gewoon na de update :) ook het netwerk en ww. heeft ie gewoon onthouden en meegenomen :)
Ik vind het wel even wennen, erg saai en zwart-wit.. Maar denk dat je er snel aan gewend bent. Het is wel wat moderner.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:44

Een vraagje hoe zet je via Itunes foto's op je Iphone.
Ben geen held met Itunes

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 00:14

wat bij mij geholpen heeft met die wifi, imessage en facetime problemen is een restore te doen, en dan de backup terug zetten..

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 09:49

Chantaliiejj schreef:
Een vraagje hoe zet je via Itunes foto's op je Iphone.
Ben geen held met Itunes

Je kan je foto's synchroniseren met een bepaalde map.
Daar kies je dan de map waar de foto's in staan die je op je foon wilt hebben.

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 12:27

Dag bokkers!
Ik heb een vraagje, een vriend van mij verkoopt zijn Iphone 4s, 16 GB voor €300. Hij is een jaar oud.
Is de prijs degelijk? Te veel? Te weinig? Ik zelf heb er absoluut geen verstand van, vandaar :)
Bedankt!

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 15:26

Mooie prijs! Ik heb 'm afgelopen februari voor €440 gekocht (zgan)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 20:57

Hm, ik moet bij iOS 7 in iTunes ineens beveiligingsvragen beantwoorden :? Ik weet de antwoorden niet want ik heb dat nooit opgegeven volgens mij :')

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 10:56

Ik zit een beetje in dubio en ben benieuwd wat anderen hiervan vinden en mij evt ook tips kunnen geven.

Ik zit er weer over te denken om een ipod te kopen. Dit idee heb ik al ruim een jaar, maar nooit gedaan omdat het verkrijgen van muziek steeds moeilijker en duurder word, en ik ben ook maar een student. Moet wel leuk blijven natuurlijk! En daarbij, downloaden is wel makkelijk en leuk, maar dat gaat er uit. Dat is dus geen optie voorlopig en ik wil het graag eerlijk doen!

Nu heb ik al ruim een jaar spotify, helemaal geweldig en voor 5 euro per maand kan ik thuis onbeperkt muziek luisteren. Maar, met dit abonnement kan ik het niet op een ipod zetten. Dan zou ik of 5 euro p/m meer moeten betalen of toch muziek moeten gaan downloaden. Dit word mij dan te veel.

Ik ben dus eigenlijk opzoek naar een optie waarbij ik muziek kan krijgen, wat illegaal is en niet te veel geld kost. Daarbij, is het verstandig om dan een ipod te kopen? Ik heb een smartphone, maar ik ben er zuinig op en m'n batterij heeft nu nog maar 8/9 uur op een dag. Korter vind ik niet praktisch, mocht er wat wezen!

En mocht het verstandig zijn, welke ipod zou ik dan het beste kunnen kopen? Ik hou van veel muziek, dus een grote GB is belangrijk. Min vanaf 16 gb lijkt me verstandig!

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 11:57

Ik zou geen iPod meer aanschaffen. Extra SD kaartje in de smartphone en een batterypack mee. Heb voor mijn 4S dan welliswaar Spotify maar als ik ga fietsen met Strava/Endomondo loopt de interne batterij tenminste niet leeg. Heb zelf de batterypack dan in mijn linkerzak en de telefoon in mijn rechterzak, oplaadsnoertje door de riemgaten van m'n broek heen. Zit toch een shirt overheen dus zie je niets van. Veel goedkoper.

Voor wat betreft je downloaden: Muziek downloaden is in NL bij wet dan wel niet expliciet verboden, hier op Bokt mag je er echter niet over praten. Ik deel je mening echter niet dat het aanbod steeds minder wordt. Desnoods gebruik je een Youtube downloader maar via de bekende nieuwsgroepen kan ik eigenlijk alles vinden wat ik zoek.. :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 11:58

Ik luister altijd muziek via grooveshark. Kost niks, en je kan bijna elk nummer vinden. Je hebt alleen internet nodig.
Verder geen ervaring met de iPod.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 14:56

Kan je helaas niet helpen, sorry!

Ik heb een vraagje, ik zit nog steeds met het wifi probleem, nu wil ik graag iPhone herstellen om te kijken of dat werkt. Nu las ik dat als je je iPhone hersteld je al je apps, contacten en berichten etc kwijtraakt. Nu kan je een back up terugzetten, alleen dan kan het wifi probleem ook terug komen? Weet iemand of dit waar is? (Eerst hopen dat het probleem überhaupt weg gaat).

Ik heb geen garantie meer (14 augustus verlopen) maar wil Apple morgen nog wel bellen

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 14:59

Mijn wifi krijg ik dus ook echt niet aan de praat....

Moet Itunes even updaten, en dan de telefoon ook updaten (eerst even een kopie maken want de laatste keer dat ik Itunes update ging hij voor het gemak mijn hele telefoon ook even leeghalen)... En dan IOS 7 erop. Kijken of de wifi dan weer wil....

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:00

Die hoop had ik ook eilleen333, alleen hielp niet helaas :(