Ik vind dat nooit erg, maar het is indd wel krom, want je betaald er wel voor... (maar ik maak het nooit op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mallow schreef:Ja als ik een bundel lager ga wordt de telefoon ineens een stuk duurder
Nog een ander vraagje, ik heb nu een abbo bij kpn die in januari afloopt. Moet ik daar nog iets aan afmelden of stopt alles gewoon in januari?
Quad schreef:Bestellen en nummerbehoud aangeven, zij regelen de rest.
Let wel.. Je moet kijken vanaf wanneer je een abonnement kan bestellen met nummerbehoud, dan krijg je de telefoon en gaat het abonnement pas in op moment je huidige contract afloopt.
Wil je tot januari een dubbele contract en een nieuw nummer via deze aanbieding moet je zelf je abonnement opzeggen bij KPN.
Citaat:Ik heb nu een KPN-abonnement
Als je nummerbehoud aanvraagt, wordt je contract bij KPN door je nieuwe provider automatisch opgezegd. Houd dus rekening met de opzegtermijn van 1 maand.
Je kunt je verzoek tot nummerbehoud niet eerder doen dan 2 maanden voor de einddatum van je KPN-abonnement. Het overzetten van je nummer duurt vervolgens maximaal 2 maanden. Je kunt geen nummerbehoud meer aanvragen als je aansluiting al is opgeheven.
Citaat:T-Mobile Nummerbehoud
Als je overstapt naar een T-Mobile abonnement is nummerbehoud mogelijk onder de volgende voorwaarden:
De verplichte contracttermijn bij je huidige provider moet binnen vier maanden voorbij zijn.
xMarloes schreef:Quad schreef:Het is zeker een strakke aanbieding, de beste op dit moment!
MTV Mobile maakt gebruik van het T-Mobile netwerk.
een t-mobile netwerk is juist weer slecht... dat is weer jammer. Wel een mooie aanbieding indd