Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Pff.. De woning waar wij willen gaan kijken gaat niet zo soepel allemaal..
Mn vriend en ik hebben afgelopen dinsdag een bezichtiging afgesproken voor aanstaande maandag 14 uur. Diezelfde dag werden we nog gebeld ''Er is iets mis gegaan met de communicatie over de prijs tussen makelaar en verkoper, de prijs is 6.000 euro hoger dan dat op internet staat. Dit is geen prijs-wijziging maar echt een miscommunicatie tussen beide partijen, ik wou het u toch even vertellen voor u er op internet achter zou komen en om te vragen of u de bezichtiging door wilt laten gaan of niet..''. Dus ik in overleg gegaan met mn vriend, de makelaar heeft heel erg benadrukt dat het om een vraagprijs gaat en er dus zeker wel over te praten valt, en dus hebben we besloten toch de bezichtiging door te laten gaan.
Wordt ik net gebeld door de makelaar ''De bewoners willen graag aanwezig zijn bij de bezichtiging, en hun kunnen alleen op een dinsdag of vrijdag.. Naar welke dag wilt u de bezichtiging verzetten?'', nja, dat is heel simpel, ik werk op dinsdag en vrijdag, mijn vriend net zo. Dinsdagen en vrijdagen kunnen we gewoon standaard niet. Als het echt perse op een dinsdag of vrijdag moet, houd het voor ons gewoon op.. Nu gaat de makelaar dus in overleg met de bewoners of het dan misschien op maandag-avond kan. Hij neemt zeer spoedig weer contact met mij op..
Pff lastig gedoe allemaal..