Wat een prachtig tuintje heb je! Ik word er altijd helemaal blij van als ik door de buurt wandel en mensen zijn duidelijk druk bezig (geweest) in hun tuintje. Dat hebben jouw buurtgenoten misschien ook wel
Nou, de helft heeft de tuin dicht gegooid met tegels en zitten ook nooit buiten. Mijn overbuurman is wel altijd druk in de tuin en helpt mij ook met dingen. En hij is blij dat ik ook veel met de tuin bezig ben.
Je moet hem eigenlijk in het najaar, september snoeien. Dan wordt hij breder, dan gaat hij vertakken en krijgt hij weer allemaal rode nieuwe bladeren in het vroege voorjaar. Anders wordt hij hoog en blijft hij dun. Als je een leuk vol struikje wil, zal je hem in september terug moeten snoeien.
Ik had een paar weken terug een oud tafeltje van een vriendin gekregen om op te knappen. Vandaag vond ik de zon sterk genoeg om er in de tuin aan te werken. Dus schuurmachine, schuurpapier en aan de slag.
Geschilderd zover het kon en toen laten drogen. Daarna de andere kant en laten drogen. Het resultaat mag er zijn en ik ben er super blij mee.
Beneden is vol. Er staat daar nog 1 kasje die nog opgeknapt moet worden. Maar die heeft al een plek. Ik heb boven nog ruimte. Ik zoek ook geen mega grote kastjes/tafeltjes dus dat scheelt.
Wat leuk weer! Is het boven erg leeg, of bedoel je met ruimte gewoon "plek voor 1 kastje"?
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-25 19:28
In mijn slaapkamer zouden nog 2 kastjes kunnen afhankelijk van het formaat. Ik zoek nooit giga kastjes uit dus dat past prima. En in de kattenkamer is ook plek eventueel. En ik kan op mijn gangetje boven ook nog iets kwijt wat smal is.
En ik heb net een vloerkleed opgehaald en met veel pijn en moeite onder de bank geschoven.
Ja, ik ga even huisje doen en dan ga ik nieuwe foto's maken.
Straks misschien bij een salontafel kijken.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-25 10:36
De salontafel wordt vanavond bezorgd. Hij gaat dan in de schuur tot ik tijd heb om hem te schuren en verven. Hij is namelijk donkerbruin en moet wit. Dus ook nog even verf halen. Hij is even breed (1.20) maar 59 lang. Ik heb nu 78 lang.
Dit is de salontafel.
En ik heb nieuwe foto's gemaakt van mijn woonkamer met kleed en nieuwe kastje. Als de salontafel korter is past hij ook beter op het kleed.