prompter schreef:Hier staat ook alles uit. Alleen wanneer er vorst is voorspeld gaan boven de radiatoren op vorstbeveiliging, ik vind het onzin om dat aan te laten als het 's nachts boven nul is. Slaapkamers, halletje en badkamer staan anders standaard uit.
Ja ik ook, maar mijn man zegt net dat de vloerverwarming bevriest als je ze niet aanzet. Dus nu heb ik ze aangezet om het 1 graad warmer te maken

Ik dacht dat het niet kon want de vloer is gewoon geïsoleerd en het was 17 graden in huis.
? Als mijn lijf het warm heeft, is mijn hoofd ook warm genoeg. Slaapkamer is onverwarmd, ik kan niet slapen in een warme kamer. Alleen bij het in bed stappen even de elektrische onderdeken aan, goed donzen dekbed op het bed, en ik heb het de hele nacht niet koud maar ik slaap dan ook op mijn zij met mijn armen onder het dekbed.
yep 
Maar misschien een lekkere wol-zijden beanie die je dan over je ogen heen naar beneden trekt....?
. En mensen beneden die de radiatoren dicht hielden en weinig betaalden, kregen wel gratis warmte van de leidingen als er iemand op de verdiepingen erboven de kraan opendraaide.
Geen last van rug of nek, maar ik draai ook weleens op mijn zij hoor. Maar in slaap vallen, altijd op mijn buik. Heel stom, dat puntje van mijn neus. Raam staat altijd open aan mijn kant ... In ons Nederlandse huis heb ik er eigenlijk geen last van, maar daar is de slaapkamer ook niet zo koud als hier. ik zal eens nadenken over een neusdekseltje of zo, maar ik moet ook ademhalen.
Ondanks de regen zelfs.