Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Volgens mij vind jij alleen je eigen huis perfectVraag ik me alleen af waarom je er weggaat.
Zonnetje81 schreef:Ze heeft zelf overal commentaar op maar de feedback eerder over haar huis werd ook continu weggewoven. Het is blijkbaar opvallend en storend. Dat mag best gezegd worden lijkt me.
Menino schreef:wil de moraalridder niet zijn maar moeten we nou echt met zijn allen op Chevax gaan sneren.
Net alsof we allemaal niet eens op Funda hebben gekeken, om te zien waarvoor vergelijkbare huisjes weg gaan en met de nodige verbazing kijken wat voor prijzen dat zijn.
En als je dan al met een moeilijke verkoop van je eigen (supermooi opgeknapte) huis zit.
Leven. Laat leven. En ik snap het maar al te best en ook dat je een beetje reacties wil peilen. Verkopen is al stressvol genoeg.
PS. had dit al getypt voor Chevax haar eigen reactie.
chevax schreef:Zonnetje81 schreef:Ze heeft zelf overal commentaar op maar de feedback eerder over haar huis werd ook continu weggewoven. Het is blijkbaar opvallend en storend. Dat mag best gezegd worden lijkt me.
Dit is echt mijn laatste post. Ik heb onder iedere post waar iemand een bruikbare tip gaf, daarvoor bedankt. Maar goed, wat jij van me denkt, interesseert me vrij weinig en ik stap uit een topic waar ik het erg gezellig vond.
eilleen333 schreef:Wat voor bestemmingsplan moet een object hebben als je er wil wonen en een legale pension stal wil hebben?
Ik had een object gezien. Agrarisch en je mag er nu 4 of 14 paarden houden. Daar verschillen de meningen over. Laten we voor het gemak 14 aanhouden.
Maar je mag er niet wonen. Om er te mogen wonen moet je ALLES slopen en er een huis op zetten en dan mag je particulier 4 paarden houden.
Maar ik kan er geen wijs uit wat je object dan voor bestemming moet hebben. Kan het gewoon niet vinden![]()
Object dat ik gezien had gaat hem niet worden. Al contact gehad met de gemeente en die willen het pertinent niet.
Een vergelijkbaar object in dezelfde straat is een verblijfsobjevt en heeft een woonfunctie en industrie functie. Moet ik daarop mikken dan?
ingedebruijn schreef:Arielle_ schreef:Was hier lang meelezer, maar kan inmiddels ook weer meekletsen..
Vandaag een bod gedaan op een woning dus weer in spanning afwachten!
Vraagprijs is 355 en 376 geboden, verwacht dat het voor nog meer weggaat, maar niet geschoten is altijd mis..
Bovendien zitten we in dit huis ook nog prima dus het heeft geen haast.
Spannend! Wanneer sluit de bieding?
manzano schreef:eilleen333 schreef:Wat voor bestemmingsplan moet een object hebben als je er wil wonen en een legale pension stal wil hebben?
Ik had een object gezien. Agrarisch en je mag er nu 4 of 14 paarden houden. Daar verschillen de meningen over. Laten we voor het gemak 14 aanhouden.
Maar je mag er niet wonen. Om er te mogen wonen moet je ALLES slopen en er een huis op zetten en dan mag je particulier 4 paarden houden.
Maar ik kan er geen wijs uit wat je object dan voor bestemming moet hebben. Kan het gewoon niet vinden![]()
Object dat ik gezien had gaat hem niet worden. Al contact gehad met de gemeente en die willen het pertinent niet.
Een vergelijkbaar object in dezelfde straat is een verblijfsobjevt en heeft een woonfunctie en industrie functie. Moet ik daarop mikken dan?
Die functies is wat anders dan de bestemming. Weet niet waar je dat gevonden hebt maar op zo'n site als Drimble en oozo staat dat vaak, maar heeft niks met de bestemming te maken.
Legale pensionstal kan diverse omschrijvingen hebben. Bijv agrarisch of paardenhouderij. Elke gemeente kan dat zelf omschrijven in het bestemmingsplan, dus is echt locatie afhankelijk.