Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tjiftjaf schreef:Mijn hypotheek heeft maar 2 dagen gekost. Alles wat we moesten doorgeven aan de bank was met 1 klik op de knop zo bij de bank. Voordeel van een goede hypotheekadviseur. Die had alles al klaar staan.
dito schreef:Oe nadat wij 2x zijn wezen kijken was afgelopen vrijdag onze aankoopmakelaar mee. Meteen een bod gedaan en onder voorbehoud is deze akkoord. Nu wachten op de bank. Daar mijn man zzp'er is kan dat wel 8weken duren. Nu dus flink duiken draaien en afwachten. Manlief is pas net een jaar zzp'er maar in de zorg en nog geen dag zonder werk. Sterker nog door corona is er alleen maar meer werk. Hopen dat de bank dit ook zo ziet haha
tjiftjaf schreef:Mijn hypotheek heeft maar 2 dagen gekost. Alles wat we moesten doorgeven aan de bank was met 1 klik op de knop zo bij de bank. Voordeel van een goede hypotheekadviseur. Die had alles al klaar staan.
tjiftjaf schreef:Is het dan ineens zoveel drukker dan een paar weken geleden?
Nadir schreef:He wat jammer! Waar en wat zoek jij precies Equisync?
Steentje schreef:@Equisync; ik neem aan dat je al gezocht hebt binnen Funda binnen de gemeente Gulpen-Wittem, Vaals en Simpelveld?Ik zie namelijk op Funda best wel wat leuke huizen in die regio binnen jullie budget.
Brainless schreef:Als je wilt bezichtigen kun je beter de makelaars bellen dan via een reactie op Funda.
Mijn ervaring is dat je daar vaak veel te laat antwoord op krijgt.
Equisync schreef:Brainless schreef:Als je wilt bezichtigen kun je beter de makelaars bellen dan via een reactie op Funda.
Mijn ervaring is dat je daar vaak veel te laat antwoord op krijgt.
Klopt, maar op zaterdag en zondag kun je vaak niet bellen dus heb ik in ieder geval al gereageerd. Morgen ga ik nog eens een rondje bellen
Brainless schreef:Equisync schreef:Klopt, maar op zaterdag en zondag kun je vaak niet bellen dus heb ik in ieder geval al gereageerd. Morgen ga ik nog eens een rondje bellen
Ook al heb je gereageerd via Funda.. de bellers gaan heel vaak voor.
Ik heb ook wel eens bv op woensdag er even achteraan gebeld en dan zeiden ze.. maandag werden we gek gebeld en er komen nu 10 kijkers en als daar niks uit komt nodigen wij anderen uit.
En dat terwijl ik op zaterdag gereageerd had via Funda.
Equisync schreef:Spannend Queelens! Duimen maar.
Hier vandaag met de makelaars gebeld. 3 bezichtigingen al gepland, eentje was niet meer mogelijk ivm vol en die andere twee twijfelen we sowieso over.
Een daarvan word in verhuurde staat verkocht dus daar zullen we sowieso vanaf zien denk ik.