superpony schreef:Ik ben ook geen fantastische fotograaf, maar vind het ook leuk om de herinneringen te hebben. Camera's verouderen ook zo snel tegenwoordig.
Wel een mooie foto.
Wij slepen water uit de douche. Als we klaar zijn met verbouwen zit achter een deur en kunnen we een slang van warm water naar de drinkbak doen in nood. Dan kan de slang in de natte ruimte.
Maar we willen wel een automatische bak erbij. Hoorde alleen dat die ook overal evengoed bevriezen in buitenstallen, dus voor zo een week als dit, is het fijn om een back up te hebben.
En eerlijk........ik sleep 2x per dag een gieter en emmer en mijn man loopt de rest.
Ik dacht meer aan een weerstation om plaatselijk vooruit te kunnen handelen. 3 hebben dit jaar wel weer dekens op en wil weten of het niet te warm wordt bijv. Of buitenbakken leeghalen als het heel hard gaat regenen. Of een pad afsluiten.
Meer zeg maar om uren vooruit te handelen zoals 's nachts. Ik laat het meestal wel los, maar ook weleens spijt gehad dat ik het verkeerd had ingeschat.
Gewoon een verwarmde drinkbak en tracing op je waterleiding, probleem opgelost.