Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selka schreef:Ja klopt wat je zegtDe vraag is alleen of je dat moet willen. Ik heb liever gewoon een *eerlijk* taxatierapport en geen gebakken lucht. Lijkt mij trouwens wel vreemd dat een bank daar dan op vertrouwt? Ik weet niet hoe dat precies zit.
rixtb schreef:Ik kom mij hier ook (weer) melden! (heb een hele poos terug al eens iets gepost.
Onderhand hebben we het voor elkaar gekregen om het huis flink onder de vraagprijs te kunnen krijgen.![]()
Op 1 februari krijgen we de sleutel, tenzij het oude mevrouwtje eerder plaats krijgt in een aanleun woning.
Het gaat om dit huis:
http://www.jaap.nl/te-koop/friesland/noord-friesland/jirnsum/9011ve/rijksweg+78/9874557/overzicht/?search=/koophuizen/friesland/noord-friesland/jirnsum
Nog een dikke 2 maanden geduld, en dan gaan we los met dik 2 á 2,5 jaar verbouwen!
juval schreef:zivaantje, de woz waarde is van belang bij de gemeentelijke belastingen (en de waterschapsrechten) Volgens mij heeft dit niets met de hypotheek te maken. Hoeveel je daaraan moet betalen hangt af van de hypotheekvorm, de hoogte van je lening, en de rentestand.
Ziviaantje schreef:juval schreef:zivaantje, de woz waarde is van belang bij de gemeentelijke belastingen (en de waterschapsrechten) Volgens mij heeft dit niets met de hypotheek te maken. Hoeveel je daaraan moet betalen hangt af van de hypotheekvorm, de hoogte van je lening, en de rentestand.
Ja, dat dacht ik ook. Maar heel vreemd, ik had een verkeerd bedrag in gevuld en toen ik het goede bedrag invulde scheelde het ca. 15 euro
rixtb schreef:Zijn hier meer met een bouwdepot?
Hoorde dat je bijv een laminaat vloer hier niet uit mag halen, maar een 'vaste' vloer zoals gietvloer wel. Iemand hier bekend mee?
Joolien schreef:Ik mag ook hopen nieuwe tegels in toilet en badkamer Jolliegirl...?
Ach onze slaapkamer kan er ook wat van
[ Afbeelding ]
Berdien schreef:Kan ik echt NIET aanraden. Als de bank daar achter komt (en die is niet gek) dan heb jij niet alleen een probleem, dan gaat er ook een belletje/brief naar diegene die de bon heeft gemanipuleerd. En dat kan verstrekkende gevolgen hebben.