Na enig geknoei, mijn Bleitilla, Clematis Alpina en mijn Dicentra scandens,

Heb een beschutte stadstuin en heb van de gewone tuinplanten vaak de niet algemene variant.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jokari schreef:oeh -6, nee zo erg was het hier niet. Ik zag deze morgen wel dat de hele noordkant van de kleine prunus kapot is gevrozen.Hoop dat ie nog herstelt.
Slakken heb ik nog niet echt gezien gelukkig. Dat ze maar wegblijven.
Lizzle schreef:Wij zijn ook onze tuin aan het aanpakken. De vorige bewoner heeft het helemaal volgestort met 15 kuub grind. Via marktplaats gratis ophalen ben ik het nu allemaal kwijtzó blij mee! 14 aanhangers ongeveer.
Nu moeten we ophoogzand gaan bestellen. We willen alles gaan bestraten, zodat we daarop kunnen freestylen
Goof schreef:Ik kom ook nog eens een berichtje plaatsen, ik word een 'beetje' moedeloos van mijn voortuin.
De heermoes heerst nog steeds, ik krijg het niet weg, het woekert, ik erger me dood![]()
Gewone onkruigbestrijders werken niet bij heermoes, roundup werkt niet bij heermoes, mcpa wel, maar dat krijg je nauwelijks of niet meer in bezig (helaas). NU kwam ik uit op silvanet, dit schijnt wel te werken.
Iemand ervaring met dit product? Vind het een beetje zonde om er geld aan uit te geven terwijl dit wellicht ook niet werkt. Andere tips ook welkom, het moet gewoon dood, hartstikke dood