Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shiloh schreef:Wouw! Hier had ik het een jaar of 6 geleden eens met mijn ouders over. Hoe ideaal zoiets wel niet zou zijn!
Margee schreef:Suuszels schreef:Ik heb sinds deze maand Ellys choice. Vind het wel leuk. Iedere maand 10boeken
Hoe "nieuw" zijn die boeken?
Margee schreef:Suuszels schreef:Ik heb sinds deze maand Ellys choice. Vind het wel leuk. Iedere maand 10boeken
Hoe "nieuw" zijn die boeken?
heerlijk in de auto.
lekker ontspannen tijdens het flessen van de baby Dallista schreef:Helaas nog geen ervaring hiermee, want het is pas een prototype... Maar ik wil het ZO GRAAG hebben!![]()
E-reader speciaal voor bladmuziek.
http://www.gvido.tokyo/
(scroll een stukje naar beneden voor een filmpje)
Ik ben verliefd.
gebruik ik nu vaak de uitgesplitste versie van mijn partij, dat scheelt heel wat papier in de hand
. Zeker bij de langere liederen. Maar nu mis ik vaak het zicht op de andere partijen, zeker bij het instuderen van nieuwe dingen is het erg fijn om te kunnen zien wanneer de tenoren een extra versierinkje hebben of de sopranen wel een halve noot eerder moeten inspringen. En mijn koormap weegt onderhand een ton. Nou ja, even afwachten wanneer het betaalbaar wordt.
), en dat ik sommige boeken al gelezen heb. Voor die 3 euro per maand, of wat is het...
, maar ik kan wel, net zoals bij een gewone ereader, de reader even met rechts vastpakken en met links aantikken voor de volgende bladzijde.
, heb ik enkele lessen basale solvège gehad, tot ik steeds jankend naar huis kwam omdat de juf zo'n kenau was
. Zo'n ouderwets type dat net voor haar pensioen zat en haar leerlingen letterlijk met een latje op de vingers tetste
en in de hoek zette als een leerling lastig was.
. We woonden boven de boekhandel, ideaal
.

.
, dus ik zal me weer op e-readers richten
.
De techniek is er allang, alleen het gebeurt maar niet.)
.
, midden in een spannend gedeelte van een thriller uiteraard
. Dan merk je weer even hoe afhankelijk je wordt van al die apparaten.