Britt_Sisi schreef:thanx voor je reactie! ik heb nu de samsung gio, maar er kunnen veel appps niet op en hij loopt vaak vast, ik weet niet of dit door de samsung zelf komt of door deze telefoon gewoon haha.
weet iemand hoe het zit met de s2/s3 etc? kunnen alle apps erop?
Daar hebben alle oude (goedkopere) telefoons last van. Die hebben een trage processor en weinig intern geheugen. Twee jaar geleden was dit voldoende, maar tegenwoordig zijn apps steeds groter geworden. Facebook was bijvoorbeeld 4mb en nu 35mb. Aangezien dat perse op je interne geheugen moet draaien en die oude telefoons maar zo'n 150mb intern geheugen hebben, werkt dat niet zo goed meer 
Kijk voor een nieuwe telefoon naar minimaal een dual core processor en een intern (bruikbaar!) geheugen van minimaal 1GB. Tegenwoordig hebben de midrange telefoons zo'n 8GB geheugen waarvan er 4GB bruikbaar is.
Wil je echt een stootvast toestel? Kijk dan eens naar de Samsung Galaxy Xcover 2.
Zelf ben ik aan het kijken naar de Samsung Galaxy Core (net uit) en Samsung Galaxy S3 mini. Beide zijn 200-250 euro los en hebben aardige specificaties zodat de telefoon weer twee jaar mee kan