Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:38

Ik heb de blauw/witte inderdaad, wauw eigenlijk de rode maar vond deze stiekem leuker. <3

Die zijwaartse flipcase zoek ik inderdaad ook nog, maar nog niets kunnen vinden helaas. Ik heb deze nu gekocht:
- http://www.benl.ebay.be/itm/27128188806 ... 1439.l2649
- http://www.benl.ebay.be/itm/16110603156 ... 1439.l2649
- http://www.benl.ebay.be/itm/29095672376 ... 1439.l2649
- http://www.benl.ebay.be/itm/35086549788 ... 1439.l2649

Ik wil ook wel voor je mee bestellen hoor, dan moeten we dat even logistiek gaan bespreken via pb.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:26

Aawwhh die met die pinguins is leuk *\o/*

magda_90

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:41

Echt he? I love Ebay <3

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:56

Yvankaxx schreef:
En ohja,nik heb geen paypal, dus dan zou iemand anders dat even voor mij moeten bestellen.
Welke kleur heb jij trouwens? Die wit met blauwe gaat mijn voorkeur nu naar uit.

PayPal aanmaken is gratis. :)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 21:08

Magda en ik wonen vlakbij elkaar, dus dat gaan we binnenkort even in 1 koop doen. Scheelt ook weer verzendkosten :)
Nu kan ik echt niet wachten tot ik hem kan kopen O:)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 22:54

xMarloes schreef:
Britt_Sisi schreef:
Hoi!
ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon omdat mijne oud is, uit portugal (mijn telefoon ging kapot op stage) erg vaak vast loopt, ook als ik bijvoorbeeld iemand wil bellen loopt hij vast, handig als ik in nood ben enzo haha en de batterij na een halve dag leeg is!

Eisen die ik heb voor een nieuwe telefoon zijn:
- Batterij gaat minimaal een hele dag mee
- Scherpe camera met flits
- Camera aan de voorkant
- Is niet na 1 keer vallen kapot (want mijn telefoon valt gemiddeld 3 keer per dag...)
- Betaalbaar

Ik heb een Simonly abbo, dit is een stuk goedkoper als een abbo met telefoon.
wie weet voor mij de perfecte telefoon!

Samsung telefoons?
Nu heb je de Samsung s3/mini of s4/mini
maar je kan ook voor wat oudere gaan, die zijn dan al goedkoper geprijsd :)
Zou vooral kijken welk merk jou aanspreekt en wat jou wat lijkt, en vooral kijken wat in jou budget valt, want voor elk budget is er tegenwoordig wel een telefoon, en zeker ook nog wel goede :)

thanx voor je reactie! ik heb nu de samsung gio, maar er kunnen veel appps niet op en hij loopt vaak vast, ik weet niet of dit door de samsung zelf komt of door deze telefoon gewoon haha.
weet iemand hoe het zit met de s2/s3 etc? kunnen alle apps erop?

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 07:10

Britt_Sisi schreef:
thanx voor je reactie! ik heb nu de samsung gio, maar er kunnen veel appps niet op en hij loopt vaak vast, ik weet niet of dit door de samsung zelf komt of door deze telefoon gewoon haha.

Daar hebben alle oude (goedkopere) telefoons last van. Die hebben een trage processor en weinig intern geheugen. Twee jaar geleden was dit voldoende, maar tegenwoordig zijn apps steeds groter geworden. Facebook was bijvoorbeeld 4mb en nu 35mb. Aangezien dat perse op je interne geheugen moet draaien en die oude telefoons maar zo'n 150mb intern geheugen hebben, werkt dat niet zo goed meer :)

Kijk voor een nieuwe telefoon naar minimaal een dual core processor en een intern (bruikbaar!) geheugen van minimaal 1GB. Tegenwoordig hebben de midrange telefoons zo'n 8GB geheugen waarvan er 4GB bruikbaar is.

Wil je echt een stootvast toestel? Kijk dan eens naar de Samsung Galaxy Xcover 2.

Zelf ben ik aan het kijken naar de Samsung Galaxy Core (net uit) en Samsung Galaxy S3 mini. Beide zijn 200-250 euro los en hebben aardige specificaties zodat de telefoon weer twee jaar mee kan ;)

elles9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 12:26

Ik wil de alcatel one touch star gaan kopen maar vroeg me af,
kunnen gewoon alle apps hierop gedownload worden?

Heb nu een nokia en zit je gewoon vast aan bepaalde dingen dus wil het zeker weten.

Hoop dat iemand kan helpen

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 14:37

x_spekkie_x schreef:
Britt_Sisi schreef:

Daar hebben alle oude (goedkopere) telefoons last van. Die hebben een trage processor en weinig intern geheugen. Twee jaar geleden was dit voldoende, maar tegenwoordig zijn apps steeds groter geworden. Facebook was bijvoorbeeld 4mb en nu 35mb. Aangezien dat perse op je interne geheugen moet draaien en die oude telefoons maar zo'n 150mb intern geheugen hebben, werkt dat niet zo goed meer :)

Kijk voor een nieuwe telefoon naar minimaal een dual core processor en een intern (bruikbaar!) geheugen van minimaal 1GB. Tegenwoordig hebben de midrange telefoons zo'n 8GB geheugen waarvan er 4GB bruikbaar is.

Wil je echt een stootvast toestel? Kijk dan eens naar de Samsung Galaxy Xcover 2.

Zelf ben ik aan het kijken naar de Samsung Galaxy Core (net uit) en Samsung Galaxy S3 mini. Beide zijn 200-250 euro los en hebben aardige specificaties zodat de telefoon weer twee jaar mee kan ;)

Sluit me helemaal bij mij aan. Ik heb nu de Ace (iets nieuwer dan de Gio toen 2jaar geleden) en loop ook tegen dit probleem aan.
Ik ben nu aan het kijken voor de Samsung galaxy s3 mini of de s4 mini

dabbo19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 15:10

ik heb s3 mini nu en befalt me heel goed

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 11:11

Britt: Huawei is ook heel fijn. Ik heb een G510 (Android) en een vriendinnetje heeft de W1 (Windows). Hij bevalt me zeer goed en is ook helaas al een paar keer gevallen (wel met hoesje eromheen). En zeeeeer betaalbaar. Mijn G510 heb ik voor 129,- bij de Kijkshop gehaald (aanbieding).

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 15:33

Wat super dat ik net dit topic tegen kom, nu ik aan een nieuwe telefoon moet :D
Heb alleen de laatste pagina's doorgelezen en had al de samsung galaxy mini III in m'n hoofd, maar de ander die spekie noemde lijkt me ook wel wat!
Heb nu niet heel veel eisen (heb nu nog een waar niet eens internet op zit :+ ), maar ben aan de andere kant ook weer een beetje bang als ik eenmaal zo'n telefoon heb, ik er meer op wil doen.....
Zo'n hardcase flipcover voor de samsung (volgens mij alleen voor de 4) zag ik gister bij de mediamarkt (had ze al eerder in de reclame op t.v. gezien). Vind ze er ideaal uitzien, maar weet niet of ze ook voor de andere types samsung zijn?!
Huawei had ik echt nog nooit van gehoord, maar hoor hier wel goede ervaring?!
De HTC heeft m'n vriend een paar keer gehad, maar vind ik zelf niet ideaal... (al een paar keer de camera stuk gehad en de batterij gaat nog niet eens een dag mee :P )

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 20:38

Hallo!
Ik heb even een vraagje. Een paar weken geleden is mijn mobiel kapot gevallen en nu komen ze hem vrijdag ophalen voor reparatie. Ik heb hier nog een oude samsung chat 335 liggen, maar nu is het probleem dat hier geen whats app op kan. Is er toch een mogelijkheid dat ik er whats app op kan zetten? Ik heb al even zitten googlen maar ik kon verder helaas niks vinden alleen een bericht van 2011 dat er whats app voor Java uit zal komen. Ik kan hier helaas verder niks over vinden? Iemand die hier meer van weet? Of een andere optie voor whats app op mijn samsung chat?
alvast bedankt! :)

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 20:41

Ik denk niet dat je er whatsapp op kan krijgen, dan heb je echt android nodig erop...

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:02

Niet perse Android, maar de Chat 335 heeft geen van de ondersteunde OS'en voor WhatsApp.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 20:39

Ik heb de Acer Liquid E2 besteld. Morgen komt hij binnen als het goed is. Ik zal jullie laten weten hoe hij bevalt! :)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 20:44

Ik heb de htc desire 500 besteld! Ik hoop dat hij zaterdag komt, en anders maandag. Lat hem afleveren bij een winkel in t dorp, omdat ik niet weet of ik zaterdag thuis ben, en die is maar tot 3 uurbopen zaterdags.
Ideal heeft alleen mijn betaling nog niet binnen.

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 21:38

Ik ben op zoek naar een nieuwe mobiel + abbonement. Het liefst zou ik de Ihpone 5 nemen maar tot nu toe is de Iphone 4 meer binnen mijn budget (+- 30 euro per maand, liefst 200-300 belminuten, nauwelijks sms en 500mb/1gb internet)
Ik heb een aanbieding gezien van de Iphone 4 bij ritel.nl en die past binnen mijn budget en wensen.
Oja, waarom ik specifiek de Iphone wil is de maat. Ik heb nu een samsung galaxy ace en ik wil een mobiel die niet veel groter is. Geen samsung s4 ofzo. Samsung mini zou ook nog kunnen.

Alleen nu zijn mijn vragen:
1) Is het verstandig om nu nog een Iphone 4 te nemen? In verband met verouderd besturingssysteem (geen idee hoe dat werkt), kan je wel alle apps downloaden etc.
2) De allernieuwste Iphone komt binnenkort uit, denken jullie dat de Iphone4 dan nog goedkoper wordt icm abbonementen? Of beter: worden de abbonementen met een Ihpone 5 goedkoper?

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 21:51

De 5 gaat eruit de 4s de 5c en de 5s zijn degene die verkocht zullen worden.
De 4 zal wel gewoon aangeboden worden via de goedkopere abo s denk ik.

cjb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 13:35

Mag met de verlenging van mijn abonnement een nieuw toestel uitzoeken.

Heb gekeken en ga kiezen tussen

HTC disire 500
Nokia Lumia 800
Sony Experia P
Samsung galaxy Ace 3

wat adviseren jullie?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 22:28

Ik vind bepaalde dingen van hollandse nieuwe maar misleidend.... Lijkt een abbo redelijk goedkoop, blijkt er ook nog 30,00 bezorgkosten bij te komen :P
Op tv zag ik zojuist een reclame en dat je je tegoed 3 maanden mee mag nemen. Kijk je op internet naar de voorwaarden, staat daar dat ze na een maand vervallen...
Dat vind ik ook een nadeel bij KPN en Hi. Dat je je overige tegoed niet mee kunt nemen naar een volgende maand!
Is dat bij ieder abbonement zo??

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 22:54

Superaanbieding bij MTV Mobile! Ipv 8 maanden 50% krijg je hier 24 maanden 50% korting! Doe er je voordeel mee!

Kijk hier. http://www.mtvmobile.nl/MTV/htdocs/page ... ctie1.aspx

HTC One 24 maanden 24,50 per maand met 2000MB en 150 minuten.
SGS 4 24 maanden 29,50 per maand met 6000MB en 150 minuten

Actie gevonden via een email. :)

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 08:56

Kentaro schreef:
Ik vind bepaalde dingen van hollandse nieuwe maar misleidend.... Lijkt een abbo redelijk goedkoop, blijkt er ook nog 30,00 bezorgkosten bij te komen :P
Op tv zag ik zojuist een reclame en dat je je tegoed 3 maanden mee mag nemen. Kijk je op internet naar de voorwaarden, staat daar dat ze na een maand vervallen...
Dat vind ik ook een nadeel bij KPN en Hi. Dat je je overige tegoed niet mee kunt nemen naar een volgende maand!
Is dat bij ieder abbonement zo??

Ja, bij heel veel abonnementen ben je je beltegoed na een maand kwijt. Daarom vond ik Hollands Nieuwe ook zo aantrekkelijk. Plus dat je daar alle kosten uit je bundel betaalt (zoals 0900-nummers en bellen in/naar het buitenland). Dat komt nu boven het abonnementsgeld op.

Via de site van Hollands Nieuwe bestellen, dan is je beltegoed wel drie maanden houdbaar.

Via dealdirect.nl is het niet duidelijk. Deze tekst vind ik in hun voorwaarden:
Je ontvangt iedere maand een basis tegoed van 275 min/sm/mb en als dat op is dan bel, sms of internet je in Nederland altijd voor € 0,038 per min, sms of mb. (je niet gebruikte tegoed blijft 1 maand geldig).
Als ik minuten overhoud, hoe lang blijven deze dan geldig?
Bij hollandsnieuwe blijven je belminuten 3 maanden geldig.

Beetje tegenstrijdig.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 09:08

Die MTV mobile klinkt wel als een hele mooie aanbieding!
Heb er nog nooit van gehoord.... Iemand ook ervaring met de bereikbaarheid??

spekkie, zo kwam ik er ook uit! Dat alles uit je tegoed is ook een hele goeie! Een voordeel van KPN/Hi t.o.v. hollandsnieuwe vond ik dat je de facturen van KPN nog gewoon op papier ontvangt en dat hun 7 dagen per week bereikbaar zijn. Hollandsnieuwe alleen tijdens kantooruren en als ik het goed zeg, zijn die gesprekskosten hoger dan bij KPN.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 10:25

Het is zeker een strakke aanbieding, de beste op dit moment!

MTV Mobile maakt gebruik van het T-Mobile netwerk.