Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x__Danielle schreef:Arabel schreef:Bij tips and trics:
- vertel alleen hoe fijn het is om in deze woning te wonen, verwijs voor overige vragen naar ons kantoor
- probeer niet de woning te verkopen, daar zijn wij immers voor
- u krijgt geen brochures van de woning om uit te delen, noteer de adressen en wij sturen ze na
jeetje wat vreemd, wij hebben er wel in gezet: Laat u niet verleiden tot onderhandelingen of vragen over de vraagprijs. Verwijs de potentiële kopers met dergelijke vragen door naar ons kantoor, wij zijn die dag gewoon aanwezig.
Georgette schreef:Arabel, daar zou ik ook niet blij mee zijnZoiets als wat Danielle noemt, is al heel anders en vriendelijker! Wij hebben geen brief van de makelaar ontvangen, maar misschien heeft m'n vriend wel iets in z'n mail staan.
Dit is het appartement van m'n vriend:
http://www.funda.nl/koop/hilversum/appa ... straat-34/
mariekie schreef:Ik ga er heen omdat ik vrijblijvend kan kijken zonder dat er gelijk de volgende dag de makelaar aan de telefoon hangt..
Begrijp ik nu goed dat met de openhuizen route de bewoners aanwezig zijn
mariekie schreef:rowo schreef:De bewoners/verkopers moet zelf aanwezig zijn en zelf de mensen rond leiden. Dat is altijd zo
Oke is dat geen nadeel dan?
Heb eens een huis bezocht met een makelaar waar de bewoonster ook thuis was.
Ze deed de deur open en was gelijk genezen
Arabel: Dat is dan weer jammer........
mariekie schreef:rowo schreef:De bewoners/verkopers moet zelf aanwezig zijn en zelf de mensen rond leiden. Dat is altijd zo
Oke is dat geen nadeel dan?
Heb eens een huis bezocht met een makelaar waar de bewoonster ook thuis was.
Ze deed de deur open en was gelijk genezen
Arabel: Dat is dan weer jammer........
Suuszels schreef:Wij zijn nu bij 2 huizen wezen kijken, de eerste makelaar was aardig, rustig etc. Had ik een goed gevoel bij, helaas was het huis te klein.
De tweede makelaar kwam ten eerste te laat, en was enorm gehaast, kortaf en voordat ik het wist stonden we weer buiten, voelde me totaal niet thuis in die woning (wss door het gedrag van makelaar).. dus ja makelaars kunnen het soms net zo slecht als de bewoners
Iedereen succes die morgen iets gaat verkopen, en kopers ook natuurlijk