Oeh lekker zeg! Daar kun je goed op zitten/liggen/hangen
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-25 12:01
Ik heb even een goede foto gemaakt met mijn groothoeklens.
Ik ga zo om 13.00 naar de meubel outlet hier in het dorp, staan tenten met afgeprijsde spullen, ook B merken dus ik wil even kijken of ik een kleinere (ronde?) witte salontafel kan vinden.
Ja, ik ben echt zo blij met de hoek! Die 2 extra ramen laten zo veel licht door. Huis naast mij heeft alleen die 3 ramen aan de voorkant. Meer niet, dat is gewoon donker.
Nou, die meubel outlet viel echt mega tegen. 2 tenten met spullen waar je je kont niet kon keren. Er stond niets naar mijn smaak.
Toen doorgereden naar de kringloop in Leusden, viel ook tegen. Daar stond 1 kastje met een glasplaat die ik nog wel achter mijn bank zie staan. Kostte ook maar €22,50 maar die had niet in mijn auto gepast dus maar laten staan.
Dus met lege handen thuis gekomen.
Koper
Geplaatst: 18-04-25 14:19
Het is je dus gelukt om streng te zijn voor jezelf. Gefeliciteerd.
En als je weet wat je zoekt scheelt dat al. Je komt vast het juiste tafeltje nog wel tegen.
Melzazu
Geplaatst: 18-04-25 14:19
In ieder geval goed je plan gevolgd want je ging voor een ronde salontafel dus mooi dat het kastje niet in de auto kon want dat was niet het plan
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-25 14:20
Oh ja hoor, ik heb geen haast, ik loop vast wel een keer ergens tegenaan.
Zag nog wel leuke kussens voor op de bank laten liggen.
Zo, ik ben lekker in de tuin bezig geweest. Onkruid verwijderd onder de heg, gesproeid en gras gemaaid. Het ziet er weer super netjes uit. Kost wel wat tijd (en moeite met dat lijf van mij) maar het is het allemaal waard.
Zo leuk ook om alles te zien groeien.
Zelfs mijn Chinese roos krijgt knoppen, ik ben zo benieuwd want vorig jaar gebeurde er niets.
Mijn Hibiscus.
Mijn zwarte besjes boom.
Twee van de 3 vlinderstruiken doen het heel goed, eentje lijkt overleden maar ik kijk het nog even aan. Eruit halen kan altijd nog.
De vlinderstruik met 2 kleuren.
Koper
Geplaatst: 19-04-25 15:06
Ziet er goed uit Wat leuk dat je zo lekker bezig bent, en dat je tuin ook haar best doet voor jou.