Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:manzano schreef:Spannend! Ben benieuwd!
Net even op je FB-pagina gespiekt en daar komt het huis op de foto's inderdaad niet over. Althans, denk niet dat het zo over moet komen als ik je beschrijving zo lees.
Misschien nog even een tip voor je vastgezette bericht.... je noemt daar inhoud, maar dat zegt de meeste mensen vrij weinig. Het is voor de meeste mensen veel relevanter om het woonopperlvak in m2 te weten, dus dat zou ik aanpassen.
Bedankt, ga ik aanpassen. En nog iets waar ik niet bij nadacht tot iemand de tip gaf. We hebben op 10m van onze achterdeur nog een grote garage/werkplaats. Dus aan het huis zit wel een garage, maar die is niet ruim genoeg naar de huidige maatstaven. Dus wij zetten daar fietsen en motor enzo. De andere garage is flink groot en kun je naast je auto een boel spullen kwijt en gebruik we vaak ook voor het werk. Dus we gaan die nu aanbieden om er optioneel bij te kopen. Niet dat ik het in één koop aanbied (dus één bedrag voor de woning met die aparte garage), maar dat er een mogelijkheid is om een extra ruimte bij te kopen.
SdaphneS schreef:Lekker mysterieus verhaal, heb je een funda linkje?
manzano schreef:Zit in de tuin op een heel klein schermpje te kijken, maar wordt de kelder nou gestut met een stempel?
Verder wel bijzonder huis!
chevax schreef:Achterom schreef:ja, klopt, een foto. Maar je ziet niet het echt totale gebrek aan privacy. En dat vind ik zonde bij dat huis.Er staat inderdaad gewoon een foto van de tuin
Vind beide huizen niet wat trouwens, qua tuin.
MarjanB schreef:Maar woning 1 is wel heel functioneel en mooi ingericht dus dat trekt kijkers. En tja al die mensen die in je tuin kijken? Het terras lijkt wel redelijk uit het zicht?
Woning twee is overzichtelijk gepresenteerd terwijl het gedateerd is.
Bij jullie woning was het gewoon de vraag wat krijg je als je het koopt?
Arielle_ schreef:Was hier lang meelezer, maar kan inmiddels ook weer meekletsen..
Vandaag een bod gedaan op een woning dus weer in spanning afwachten!
Vraagprijs is 355 en 376 geboden, verwacht dat het voor nog meer weggaat, maar niet geschoten is altijd mis..
Bovendien zitten we in dit huis ook nog prima dus het heeft geen haast.
ingedebruijn schreef:jawel, je hebt wel inkijk. Ik ken de situatie terpplekke en dat is helaas niet op te lossen met leilindes. Dat, plus een paar bouwtechnische dingen, zorgden dat de kijkers niet doorpakten. Je kunt elkaar echt letterlijk een hand geven. Bbqen gaat niet vanwege de 20+-balkons. Zonde, want het huis is mooi.Prachtig dat eerste huis. Die bomen groeien wel dicht en dan heb je geen inkijk meer. Denk dat we hier meer inkijk hebben. Is vast zo verkocht. Tweede spreekt me dan weer totaal niet aan.
chevax schreef:ingedebruijn schreef:jawel, je hebt wel inkijk. Ik ken de situatie terpplekke en dat is helaas niet op te lossen met leilindes. Dat, plus een paar bouwtechnische dingen, zorgden dat de kijkers niet doorpakten. Je kunt elkaar echt letterlijk een hand geven. Bbqen gaat niet vanwege de 20+-balkons. Zonde, want het huis is mooi.Prachtig dat eerste huis. Die bomen groeien wel dicht en dan heb je geen inkijk meer. Denk dat we hier meer inkijk hebben. Is vast zo verkocht. Tweede spreekt me dan weer totaal niet aan.
idinn schreef:Die nummer 11 is denk zo weg.. binnen helemaal af (iedereen zal wel naar die stempel vragen gok ik zo, maar het staat nu ook gewoon overeind), veel ruimte in huis en een fijne tuin. Die appartementen zijn overduidelijk en geen verrassing als je komt bezichtigen. Zat mensen die daar geen probleem in zien. Mensen gaan over het algemeen niet op hun balkon zitten om naar beneden te loeren. Als je wilt bbqen kan dat ook prima. Als je fatsoenlijk dat ding aansteekt valt de rook reuze mee
chevax schreef:idinn schreef:Die nummer 11 is denk zo weg.. binnen helemaal af (iedereen zal wel naar die stempel vragen gok ik zo, maar het staat nu ook gewoon overeind), veel ruimte in huis en een fijne tuin. Die appartementen zijn overduidelijk en geen verrassing als je komt bezichtigen. Zat mensen die daar geen probleem in zien. Mensen gaan over het algemeen niet op hun balkon zitten om naar beneden te loeren. Als je wilt bbqen kan dat ook prima. Als je fatsoenlijk dat ding aansteekt valt de rook reuze mee
Sorry hoor, ik ga stoppen met proberen het uit te leggen. Mensen hoeven niet te loeren, want de balkons grenzen direct aan de tuin. Het is door de mensen zelf als nadeel genoemd, dat er zo weinig privacy is. Maar als jij denkt dat het meevalt, wie ben ik dan om iets anders te zeggen.