Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
haffiefreak schreef:Wat mij ooit eens is gezegd dweilen met koud water, omdat warm/heet water sneller opdroogt en dat juist voor strepen zorgt.
Ik dweil dus met koud water en allesreiniger. Nu hebben wij wel andere soort tegels.
Ceetje_bokt schreef:Ik ben niet blij met de echte oplossing. Heb een hekel aan dweilen en nu moet het nog langerToch bedankt!
Konstantine schreef:Hebben jullie een (warmtepomp)droger, en zo ja: hoeveel werk is het nou echt om die schoon, pluisvrij en dus brandveilig te houden?
Konstantine schreef:Bedankt voor de reacties alvast!
Dat je wekelijks half in zo'n apparaat moet kruipen om het stof eruit te halen is inderdaad een beetje mijn doembeeld, dan hang ik liever die was op
Maar dat hoeft dus niet zo te zijn, begrijp ik.
Esther_ schreef:Konstantine schreef:Hebben jullie een (warmtepomp)droger, en zo ja: hoeveel werk is het nou echt om die schoon, pluisvrij en dus brandveilig te houden?
Let er wel op dat je het grote filter onder in de droger ook er uit kan halen om schoon te maken. Bij mijn zanussi kan dat niet en dus zit ik met een borsteltje en stofzuiger dat filter schoon te maken.
foxy80 schreef:Hannanas schreef:Heeft er iemand ervaring met een elektrische borstel zoals de “GoScrub”?
Ik zoek een ronddraaiende borstel om de badkamer tegels en voegen gemakkelijker schoon te kunnen maken.
Gewoon versleten elektrische tandenborstel (het opzetstuk hé) hier in combo met schuurmiddel / inweken.
Konstantine schreef:Hebben jullie een (warmtepomp)droger, en zo ja: hoeveel werk is het nou echt om die schoon, pluisvrij en dus brandveilig te houden?
Naomi_Jortje schreef:https://www.action.com/nl-nl/p/2576668/borstelset/
Wij hebben deze (ligt bij onze Action in de gang met gereedschap en autospullen) in combinatie met een schroefmachine. Werkt prima
Esther_ schreef:Ik ben op zoek naar De tip om mijn grijze tegelvloer streepvrij te krijgen. Ik heb al geprobeerd met warm, lauw of koud water icm met verschillende schoonmaakmiddelen en nadrogen. Ik gebruik maar heel weinig schoonmaakmiddel en toch blijft er een soort waas over de tegels