Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSwanHeart schreef:Janinevv schreef:Wij hebben 'm hier! Vind hem juist totaal niet warm of rood ogen, als de zon er hier op staat lijkt het soms net wit.
[ [url=m/odVgm7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wow hij lijkt veel lichter bij jullie dan bij ons! Wij hebben urban taupe in de gang. Ik had daar laatst hier een foto van gedeeld, maar hier nogmaals:
[ [url=m/HKSxUV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Malenka schreef:Ceetje, met die basis kun je bijna alles. Dus het is totaal afhankelijk van waar je van houd. Ik zou denk ik voor een lekker opvallend behang gaan op de wand van de houtkachel. En dan wel de hele wand. Met een mooie warme kleur er in. En dan op de wand met de deur er in en de keuken in zou ik voor een groen met een zweem blauw gaan denk ik. Kleurend bij het vloerkleed.
Roodvos schreef:Ceetje, ik zou de wand met de kachel ongeveer de kleur van de bank geven. De wand met het raam zou ik houden zoals die is.
Afhankelijk van het effect wat je wil bereiken of de wand met de deur of de wand met de televisie een kleur geven.
Voor de derde wand zou ik eerst aankijken hoe het is als je de eerste 2 wanden hebt gedaan.
Banyu schreef:xSwanHeart schreef:Wow hij lijkt veel lichter bij jullie dan bij ons! Wij hebben urban taupe in de gang. Ik had daar laatst hier een foto van gedeeld, maar hier nogmaals:
[ [url=m/HKSxUV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja, zo vind ik ‘m dan wel weer mooi! Ligt het misschien aan de aantal lagen wat je doet, of?
smurffie schreef:Ik vind het wel leuk om mijn huis af en toe een nieuw kleurtje te geven.
Ik heb al zolang ik een eigen huis heb een groene muur in de woonkamerniet perse omdat het hip is, maar omdat ik het een fijne woonkleur vind; rustig, vrolijk, makkelijk te combineren.
Maar ik ben ook iemand die ral9010 in een huis super lelijk vindnet of het verschoten of vies is
.
PSvanLot schreef:Ik zou voor de meer gevestigde merken gaan. Daarbij is VT wonen ook geen goedkoop verfmerk. Ik vind prijs/kwaliteit niet geweldig
Janine1990 schreef:PSvanLot schreef:Ik zou voor de meer gevestigde merken gaan. Daarbij is VT wonen ook geen goedkoop verfmerk. Ik vind prijs/kwaliteit niet geweldig
Ik vind 35 euro voor 2,5 liter muurverf nogal el cheapo![]()
Vandaar dat ik het inderdaad ook vraagMaar als ik daar een leuke kleur van vind, laat ik 'm wel mengen in een ander merk
![]()
![]()
Muurverf en krijtverf liggen volgens mij niet heel ver uit elkaar qua samenstelling, allebei vrij kalkig...