Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hieperdi schreef:Ik zie trouwens veel grote wasbakken voorbij komen. Ik zat aan zoiets te denken maar wellicht zij er mensen die het waardeloos vinden en het onpraktisch is. Maar aangezien wij elkaar altijd lekker in de weg staan met tanden poetsen, zou dit voor ons ideaal zijn [ [url=m/CBmr5H.png]Afbeelding[/url] ]
Hieperdi schreef:Ik zie trouwens veel grote wasbakken voorbij komen. Ik zat aan zoiets te denken maar wellicht zij er mensen die het waardeloos vinden en het onpraktisch is. Maar aangezien wij elkaar altijd lekker in de weg staan met tanden poetsen, zou dit voor ons ideaal zijn [ [url=m/CBmr5H.png]Afbeelding[/url] ]
josewoos schreef:Hieperdi schreef:Ik zie trouwens veel grote wasbakken voorbij komen. Ik zat aan zoiets te denken maar wellicht zij er mensen die het waardeloos vinden en het onpraktisch is. Maar aangezien wij elkaar altijd lekker in de weg staan met tanden poetsen, zou dit voor ons ideaal zijn [ [url=m/CBmr5H.png]Afbeelding[/url] ]
Ja dit vind ik ook zo mooi! Wij wouden in eerste instantie ook zoiets, maar behalve mooi keek ik vooral ook naar het praktische.
Want als ik iets verschrikkelijk vind, is het de badkamer poetsen
Dus daarin hebben we ook onze keuze van 1 grote wasbak gemaakt.
Blue_flower schreef:Hieperdi schreef:Ik zie trouwens veel grote wasbakken voorbij komen. Ik zat aan zoiets te denken maar wellicht zij er mensen die het waardeloos vinden en het onpraktisch is. Maar aangezien wij elkaar altijd lekker in de weg staan met tanden poetsen, zou dit voor ons ideaal zijn [ [url=m/CBmr5H.png]Afbeelding[/url] ]
Hier ook twee losse bakken. Voor mij een hele bewuste keus. Ik draag lenzen en kan ze nu in doen zonder boven de wasbak te hangen. Geen angst meer dat ik ze per ongeluk door het putje spoel.
Cemlys schreef:Wij hebben een inloopdouche van 1.40x90, geen last van nat gespetter, verder vloerverwarming en een elektrische radiator en eigenlijk nooit koud met douchen. [ [url=m/LOWffz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij hebben 2 wastafels een meter met elk 1 waskom, ideaal
Cemlys schreef:Suzanne F. schreef:Dat is ook mooi zo’n grote douche. Wat is dat op de vloer? Op het zwarte?
Dat zwarte op de grond bedoel je? Zo n inbouw douchebak, we hebben er een met leisteenstructuur, heel mooi maar een hel met kalk