FUN-da!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 17:17

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 19:10

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 19:29

Schuur_ schreef:
Hoi,

Ik volg jullie topic al een tijd mee. Ben lekker op Funda aan het orienteren omdat het er aan komt dat het bedrijf waar ik voor werk een kantoor gaat maken in NL. Dat zou dus in mijn geval betekenen: Verhuizen! Ik woon nu niet ver aan de andere kant van de grens maar als ik hele dagen op kantoor zit moeten mijn honden buiten kunnen en dat kan nu niet. Hier kan ik dus sowieso niet blijven en ben dus asap bezig om bepaalde dingen af te werken zodat het verkoopklaar is.

Nu was ik al aan het snuffelen naar huizen met een ruimere tuin en ik kwam me deze tegen. De eigenaars moeten sowieso gepensioneerden zijn, is gewoon een dagtaak om dit te onderhouden!
(en de zetel voor de deur stoort me enorm) Het huis lijkt me trouwens wel geweldig!

https://www.funda.nl/koop/neeritter/hui ... 5/#foto-44

Ik vind dit vooral heel weinig geld voor zo'n nette woning.Ik denk dat de tuin er heel anders uit ziet als alle potten er uit zijn.Je kan zien dat er wel veel werk in de tuin gestoken is.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 22:34

Ceetje_bokt schreef:
Cayenne schreef:

Ik vraag me altijd af of je van zoiets veel gebruik maakt.

Wij hebben een jacuzzi en sauna en ik maak er bijna iedere dag gebruik van vanaf eind september.
Heerlijk!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 22:40

Wat moet je in godsnaam met zoveel ruimte :wow: Wel leuk zo'n binnenzwembadje in je tuin :')

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 23:38

beatje schreef:
Schuur_ schreef:
Hoi,

Ik volg jullie topic al een tijd mee. Ben lekker op Funda aan het orienteren omdat het er aan komt dat het bedrijf waar ik voor werk een kantoor gaat maken in NL. Dat zou dus in mijn geval betekenen: Verhuizen! Ik woon nu niet ver aan de andere kant van de grens maar als ik hele dagen op kantoor zit moeten mijn honden buiten kunnen en dat kan nu niet. Hier kan ik dus sowieso niet blijven en ben dus asap bezig om bepaalde dingen af te werken zodat het verkoopklaar is.

Nu was ik al aan het snuffelen naar huizen met een ruimere tuin en ik kwam me deze tegen. De eigenaars moeten sowieso gepensioneerden zijn, is gewoon een dagtaak om dit te onderhouden!
(en de zetel voor de deur stoort me enorm) Het huis lijkt me trouwens wel geweldig!

https://www.funda.nl/koop/neeritter/hui ... 5/#foto-44

Ik vind dit vooral heel weinig geld voor zo'n nette woning.Ik denk dat de tuin er heel anders uit ziet als alle potten er uit zijn.Je kan zien dat er wel veel werk in de tuin gestoken is.

Is wel in een slapend dorpje in Limburg. Als ik rond Eindhoven kijk is er weinig te vinden met wat grond bij terwijl omgeving Roermond er al wat meer keuze is.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 07:19

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 09:04

oei, daar moet echt alles aan gebeuren, maar ook al is alles klaar, het plekje spreekt mij niet aan.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 09:09

Nee daar zou ik ook niet willen zitten.

Wij hadden iets geks gister, zijn absoluut niet actief op zoek. Maar zag een buitenkansje. Hier in de buurt in het buitengebied, vrijstaand, ruim onder de 5 ton. Dus wij de makelaar bellen want een kijkje nemen kan geen kwaad. Moesten we voor maandag komen. Want er waren zoveel gegadigden dat de verkopers hadden besloten dat ze voor maandagmiddag 12.00 een bod wilden als je geinteresseerd was. Dat gaat vast voor fiks meer dan de vraagprijs van de hand. Gekte is hier ook echt toegeslagen nou. Als ik ook zie hoe snel courante woningen verkocht worden. Niet normaal.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 09:11

Zo hebben wij een aantal weken geleden geboden op een klein huisje in zuid holland met een postzegeltje wei erbij. 10% over de vraagprijs heen geboden maar alsnog waren we niet de hoogste bieder.

Morpheus81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 09:56

SusanH schreef:
Wij hadden iets geks gister, zijn absoluut niet actief op zoek. Maar zag een buitenkansje. Hier in de buurt in het buitengebied, vrijstaand, ruim onder de 5 ton. Dus wij de makelaar bellen want een kijkje nemen kan geen kwaad. Moesten we voor maandag komen. Want er waren zoveel gegadigden dat de verkopers hadden besloten dat ze voor maandagmiddag 12.00 een bod wilden als je geinteresseerd was. Dat gaat vast voor fiks meer dan de vraagprijs van de hand. Gekte is hier ook echt toegeslagen nou. Als ik ook zie hoe snel courante woningen verkocht worden. Niet normaal.

Inderdaad hoor ik dat hier ook heel veel en wij zijn ook niet bepaald een superpopulaire regio (tegen Dld aan).

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 09:59

Wij hebben vriendelijk bedankt. We zitten prima waar we zitten. Heb geen zin om daar aan mee te gaan doen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 10:44

SusanH schreef:

Zo ging het ook met het huis van mijn zus. Binnen een paar dagen waren er 15 bezichtigingen gepland en werd er ruim boven de vraagprijs geboden. Uiteindelijk heeft de makelaar ook gezegd dat er tot uiterlijk zaterdag 10:00 geboden kon worden. Binnen 1,5 week was het verkocht.
Op een gegeven moment moet je gewoon een deadline geven omdat het einde anders zoek is.

lindar1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 10:51

SusanH schreef:

Gewoon gaan kijken, en een poging wagen. Niet geschoten altijd mis. Soms doen ze ook net als of en blijf je uiteindelijk toch maar met 2 bieders over (was bij onze buren zo).
Als het mooi lijkt zou ik het in ieder geval gaan bekijken

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 11:35

Wij kunnen pas na maandag kijken. Zijn dus sowieso te laat.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 11:42

De huizengekte is ook de reden dat wij gehuurd gaan zitten (als we iets kunnen vinden) voor de komende jaren. In deze markt kunnen wij niet kopen wat we willen helaas.. En we gokken er ook op dat ons huis in een hele korte tijd verkocht gaat worden. Nu zoeken wij ook een huis in een hele moeilijke omgeving :') Zowel huur als koop is onmogelijk.

SusanH, jammer! Een huisje met grond er omheen of dat niet? Onder de 5 ton klinkt relatief goedkoop voor de omgeving waar jij woont volgens mij.

Edit: Dit vind ik nog wel een leuk plekje! Mooi stallencomplexje. Jammer dat de stallen niet zo groot zijn. Denk ook dat het perceel te klein/smal is om een bak te realiserne.
https://www.funda.nl/koop/ingen/huis-40 ... straat-15/

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 11:56

Niet veel grond maar dat hoeven wij ook niet. Geloof dat er 2000 m2 bij zat. Maar ook dat is hier niet duur met een vrijstaand huis erop. Huis was wel maar 88m2.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:36

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:40

Ze zijn wel fan van soep in zak :)) huis is mooi. Paardengedeelte kan wel wat liefde en aandacht gebruiken na deze zomer zo te zien.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:45

Ja, het paardengedeelte deed mij heel erg denken aan beelden van ranches in Nevada ofzo, echt dat droge woestijnachtige :o

Nu je het zegt zie ik de soep ook ja :))

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:47

Ik ga nog een keer de soep zoeken :') (ah daar! Ik zocht het in de keuken, naief van me)

Ze zijn op de foto;s iig eerlijk over de ligging :=

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:52

Die vloer in de hal is ook een uitdaging als je na een feestje thuis komt :D

Prachtig huis!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 13:48

KenJeMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 13:56

SusanH schreef:
Ze zijn wel fan van soep in zak :)) huis is mooi. Paardengedeelte kan wel wat liefde en aandacht gebruiken na deze zomer zo te zien.

Heb je een link?

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 14:02

Cayenne schreef:
Leuk huis, maar de ligging is het idd niet :')
De droogte zorgt wel voor dorre woestijnfoto's idd :(:)

We zetten gewoon een auto in huis! :)* :)*
https://www.funda.nl/koop/punthorst/hui ... untweg-15/
Of moet dat als bed functioneren? :o?

Mooi huis, maar die auto snap ik ook niet....