https://www.funda.nl/koop/heelweg/huis- ... lenweg-25/
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schuur_ schreef:Hoi,
Ik volg jullie topic al een tijd mee. Ben lekker op Funda aan het orienteren omdat het er aan komt dat het bedrijf waar ik voor werk een kantoor gaat maken in NL. Dat zou dus in mijn geval betekenen: Verhuizen! Ik woon nu niet ver aan de andere kant van de grens maar als ik hele dagen op kantoor zit moeten mijn honden buiten kunnen en dat kan nu niet. Hier kan ik dus sowieso niet blijven en ben dus asap bezig om bepaalde dingen af te werken zodat het verkoopklaar is.
Nu was ik al aan het snuffelen naar huizen met een ruimere tuin en ik kwam me deze tegen. De eigenaars moeten sowieso gepensioneerden zijn, is gewoon een dagtaak om dit te onderhouden!
(en de zetel voor de deur stoort me enorm) Het huis lijkt me trouwens wel geweldig!
https://www.funda.nl/koop/neeritter/hui ... 5/#foto-44
beatje schreef:Schuur_ schreef:Hoi,
Ik volg jullie topic al een tijd mee. Ben lekker op Funda aan het orienteren omdat het er aan komt dat het bedrijf waar ik voor werk een kantoor gaat maken in NL. Dat zou dus in mijn geval betekenen: Verhuizen! Ik woon nu niet ver aan de andere kant van de grens maar als ik hele dagen op kantoor zit moeten mijn honden buiten kunnen en dat kan nu niet. Hier kan ik dus sowieso niet blijven en ben dus asap bezig om bepaalde dingen af te werken zodat het verkoopklaar is.
Nu was ik al aan het snuffelen naar huizen met een ruimere tuin en ik kwam me deze tegen. De eigenaars moeten sowieso gepensioneerden zijn, is gewoon een dagtaak om dit te onderhouden!
(en de zetel voor de deur stoort me enorm) Het huis lijkt me trouwens wel geweldig!
https://www.funda.nl/koop/neeritter/hui ... 5/#foto-44
Ik vind dit vooral heel weinig geld voor zo'n nette woning.Ik denk dat de tuin er heel anders uit ziet als alle potten er uit zijn.Je kan zien dat er wel veel werk in de tuin gestoken is.
Ghostattack schreef:Wat moet je in godsnaam met zoveel ruimteWel leuk zo'n binnenzwembadje in je tuin
SusanH schreef:Wij hadden iets geks gister, zijn absoluut niet actief op zoek. Maar zag een buitenkansje. Hier in de buurt in het buitengebied, vrijstaand, ruim onder de 5 ton. Dus wij de makelaar bellen want een kijkje nemen kan geen kwaad. Moesten we voor maandag komen. Want er waren zoveel gegadigden dat de verkopers hadden besloten dat ze voor maandagmiddag 12.00 een bod wilden als je geinteresseerd was. Dat gaat vast voor fiks meer dan de vraagprijs van de hand. Gekte is hier ook echt toegeslagen nou. Als ik ook zie hoe snel courante woningen verkocht worden. Niet normaal.
SusanH schreef:Nee daar zou ik ook niet willen zitten.
Wij hadden iets geks gister, zijn absoluut niet actief op zoek. Maar zag een buitenkansje. Hier in de buurt in het buitengebied, vrijstaand, ruim onder de 5 ton. Dus wij de makelaar bellen want een kijkje nemen kan geen kwaad. Moesten we voor maandag komen. Want er waren zoveel gegadigden dat de verkopers hadden besloten dat ze voor maandagmiddag 12.00 een bod wilden als je geinteresseerd was. Dat gaat vast voor fiks meer dan de vraagprijs van de hand. Gekte is hier ook echt toegeslagen nou. Als ik ook zie hoe snel courante woningen verkocht worden. Niet normaal.
SusanH schreef:Nee daar zou ik ook niet willen zitten.
Wij hadden iets geks gister, zijn absoluut niet actief op zoek. Maar zag een buitenkansje. Hier in de buurt in het buitengebied, vrijstaand, ruim onder de 5 ton. Dus wij de makelaar bellen want een kijkje nemen kan geen kwaad. Moesten we voor maandag komen. Want er waren zoveel gegadigden dat de verkopers hadden besloten dat ze voor maandagmiddag 12.00 een bod wilden als je geinteresseerd was. Dat gaat vast voor fiks meer dan de vraagprijs van de hand. Gekte is hier ook echt toegeslagen nou. Als ik ook zie hoe snel courante woningen verkocht worden. Niet normaal.
Cayenne schreef:Leuk huis, maar de ligging is het idd niet
De droogte zorgt wel voor dorre woestijnfoto's idd
We zetten gewoon een auto in huis!![]()
![]()
https://www.funda.nl/koop/punthorst/hui ... untweg-15/
Of moet dat als bed functioneren?