Ik voel me hier al helemaal thuis. Vandaag stonden de buurvrouwen voor de deur met een heerlijke zelfgemaakte taart met welkom in je nieuwe huisje erop. Echt zo lief
Marley, wat een heerlijk licht huis!! Praktisch raam in de keuken!
borrie, wat leuk!! Kan dat altijd zo waarderen! Bij ons stond er een fles champagne en 2 glazen met een lief kaartje erbij van de buren! Vind dat echt leuk!
De tuin was echt een k*tklus, ik kan nog steeds niet goed lopen het gras was veeeeel te lang dus een grasmaaier die we mochten lenen van de buren had geen zin. Ik heb uiteindelijk alles met een grasschaar gedaan! Wel hulp gekregen van schoonmoeder en mijn oma, die hebben de voegen gedaan en de klimop bijgeknipt en ook af en toe het gras gedaan. Nu bij gaan houden met de maaier
Er komt inderdaad veel licht binnen, alleen de kleine kamers en de zolder hebben maar 1 dakraam maar doordat het zo open is komt er toch genoeg licht binnen. Ik zal van de week weer wat foto's maken, dan hangen de houten jaloezien in de keuken (mooi! ) en de paneelgordijnen in de slaapkamer. Dat maakt het ook weer een beetje af.
Leuk die rieten lampenkap!
SAKKIA
Geplaatst: 17-06-13 10:54
(ben heel druk )
Marley wat een leuk huis en de tuin is zeker opgeknapt Kan me voorstellen dat het echt pokkewerk was.......
Leuke lampekamp. Daar hou ik wel van
Ik heb nog een groot stuk spaanplaat in de garage gevonden Dat wil ik gaan schilderen of met een leuk stukje behang behangen en in de keuken hangen en dan zoiets er op maken
MMIDV
Geplaatst: 17-06-13 11:07
Dat is heel gaaf Sakkia!! Ik zou het alleen met een waterpas steeds recht hangen denk ik
SAKKIA
Geplaatst: 17-06-13 11:10
Nou als je het er goed op hangt dan is dat niet nodig denk ik. Tis trouwens niet helemaal spaanplaat. Dacht misschien ook aan de ene kant een kalender/memobord te maken en aan de andere kant dan fotolijstjes. Maar ben er nog niet helemaal uit. Heb ook helemaal geen tijd om er nu mee bezig te gaan, dus dat zal pas in de zomervakantie worden denk ik
Komt dan boven de tafel en tussen de schuifdeur en het raam. Het is een vrij grote lap plaat, dus waarschijnlijk moet ik er dan nog een stuk afzagen. Ik vind die kleur van de foto als wand ook heel erg mooi, dus misschien schilder ik die wand ook wel in zo'n kleur en dan het spaanplaat gewoon offwhite. Maar goed dat moet ik allemaal nog bedenken. Volgende week heb ik weer iets anders bedacht
Krijg je ook niet al die gaten in de muur en als je dan een keer een andere kleur wilt kun je het zo een keer overschilderen of behangen. Heb je altijd weer iets anders aan de muur
Maar ik vind het dus ook wel leuk om misschien aan 1 kant zo'n memobord te maken, met krijtverf en dan de andere helft foto's
Ja dat is zeker een rot werk geweest, als ik alleen al kijk naar het kleine bij mij voor de deur hoe lang ik daar mee bezig ben geweest Maar gelukkig ziet het er altijd weer beter uit als je het gedaan heb. En zeker ook wel eer eraan
Leuk idee met die fotolijsten, volgens mij ben ik ook ooit die foto op FB tegen gekomen. Wel handiger om het op een bord te bevestigen. Zelf wilde ik hier ook lijstjes aan de muur hebben hangen en dan in de vorm van een grote lijst. Heb ze nu op een tv tafeltje staan, dus ben nog steeds in dubio of het niet te druk word aan de muur (naast de tv, muur is verder nog wel helemaal leeg)
Ja ben ook wel blij straks met me nieuwe lampen, en heb nog eens €50,00 bespaart ondanks dat ze verzonden worden hihi en beide nieuw. Kan toch toch weer een nieuw kleed erbij voor kopen, wil nog een kleine maat ipv die ik nu heb liggen. Dan heb ik 2 dezelfde.
Kentaro
Geplaatst: 17-06-13 12:43
a gos marley, ik krijg helemaal beelden van zo'n arm omaatje op haar knietjes tussen het hoge gras..................