Thanks voor de tip! Eindelijk weer hamsterweken! Best een paar leuke dingen. Ik heb al een lijstje gemaakt. Andrelon Daar zat ik echt op te wachten, mijn voorraad is bijna op Valess burger Italiaanse maaltijden afhankelijk van datum(Werk onregelmatig) Hamburger Smints Perzik/Nectarines
Was dat gesjoemel met eieren niet in Duitsland? Of hadden we er hier in Nederland ook last van? Gisteren was er wel in het nieuws dat er sowieso veel gesjoemeld wordt met voedsel en dat de controles niet altijd even scherp zijn. Met die verscheidenheid aan voedingsmiddelen zie ik soms door de bomen het bos niet meer, hoor. Vrije uitloop eieren zijn bij de Lidl in elk geval flink goedkoper dan bij de AH. Ik koop ze namelijk altijd bij de Lidl en heb er, voor zover ik me kan herinneren, nooit meer dan een euro voor betaald. Volgens mij zijn zelfs de biologische eieren van de Lidl maar 20 cent duurder dan de vrije uitloop van de AH.
Oeh, hamsterweken! Ik zal de aanbiedingen zo eens gaan bekijken. Kan ik eindelijk mijn voorraden weer een beetje aanvullen.
Chanen
Geplaatst: 14-06-13 12:33
Hm... Valt me toch weer een beetje tegen wat ze in de aanbieding hebben. Al is de Valess is zeker de moeite waard. Volgens mij beginnen de prijzen voor vegetarische producten bij de Lidl bij €1,69 dus dan kan ik de Valess eigenlijk niet laten liggen voor die €1,49. Qua groente en fruit denk ik dat ik de nectarines, avocado en snijbonen meeneem. Grote pot witte bonen erbij en dan eet ik volgende week lekker blote billetjes in het gras. Wie weet neem ik nog wel een pak knäckebröd mee. En lasagne vind ik ook wel erg lekker en omdat ik alleen woon maak ik het eigenlijk nooit klaar, maar ik heb pakjes en zakjes eigenlijk afgezworen... dilemma!
Ik weer. Zojuist heb ik bij het Kruidvat Dove Purely Pampering bodylotion meegenomen, want tot en met 31 augustus kun je (eenmalig) het aankoopbedrag terug krijgen. Oftewel: gratis bodylotion! En bij de Etos hebben ze deze week 40% korting op ALLE Dove producten. Voor mij erg prettig, want mijn droge huid reageert toch het beste op de bodylotions van Dove. (Van de relatief betaalbare producten dan.)
Verder heb ik bij de Xenos voor 79 cent een verpakking Wasa rustieke maaltijdcrackers meegenomen. Ze zijn behoorlijk groot, dus ik denk dat ik aan één misschien al wel genoeg heb voor de lunch. En er zitten er acht in de verpakking! Spaart de kosten van een brood weer uit voor komende week.
Ah aanbiedingen vielen idd flink tegen, zeker nu met de hamsterweken!
Anoniem
Geplaatst: 18-06-13 09:20
DebGizmo schreef:
Ah aanbiedingen vielen idd flink tegen, zeker nu met de hamsterweken!
Idd, alleen de shampoo ga ik denk ik halen. Misschien wel de John Frieda die gebruikte ik altijd toen ik nog thuis woonde maar daar hebben we nu gewoon geen budget voor.
saroanda
Geplaatst: 18-06-13 09:23
Destino schreef:
Ik weet niet wie er een Emté in de buurt heeft, maar daar zijn deze week de Wagner Big American pizza's voor €1
Thanx voor de tip! Emte zit hier op loopafstand, zo even een paar halen.
Annemiek80
Geplaatst: 18-06-13 09:35
gelukkig heet het ook hamsterweken en komen er nog wel meer aanbiedingen
Hier haal ik wasmiddel (robijn), shampoo, koffie en braadworsten voor de voorraad (dus nog niet specifiek nodig á la minute maar zijn scherpe aanbiedingen en het gaat toch uiteindelijk wel op)
Qua ijs hoop ik dat ze hun eigen merk magnums weer voor de 2e gratis in de hamsterweken krijgen net als vorig jaar, deze vind ik nl erg lekker/net zo lekker als echte magnums maar een stuk goedkoper, zeker als die actie weer komt, kan me daar nu al op verheugen, tractatie die ik mezelf niet zo snel gun
Dat is inderdaad ook een goede aanbieding Annemiek80, als die weer komt! Maar nu heb je er 8 voor €2,79, da's nog geen 35 cent per magnum.. Dus ik vind dat -persoonlijk- ook meevallen qua prijs
Nell_
Geplaatst: 18-06-13 09:54
Ik vind de ah aanbiedingen ook tegenvallen. Kipfilet, nectarines, magnums en knackerbrod waren dan wel weer handig/lekker!
Destino
Geplaatst: 18-06-13 10:03
Vond de kipfilet en de nectarines nog duur De nectarines waren vorige week 99 cent voor een bakje bij de plus en de kipfilet was 5 euro per 900 gram, ik heb hem vaak voor 5 euro per kg Maar volgende week nieuwe aanbiedingen Hopelijk dan wat meer dingen
Annemiek80
Geplaatst: 18-06-13 10:23
Nectarines (en ander fruit) haal ik op zaterdag op de markt waar qua prijzen eigenlijk geen enkele supermarkt tegenop kan (zeker niet als je wat later in de middag komt, dan moet het weg, kan niet bewaard worden tot maandag dus prijzen zakken dan, maar ja... je moet wel flexibel zijn want als je echt iets specifiek nodig hebt kan dat ook al op zijn natuurlijk)
Kipfilet is inderdaad een minder scherpe aanbieding als het lijkt, AH heeft een maand of 2 geleden nl de verpakkingen teruggebracht naar 900 gr ipv 1kg, maar de aanbiedingsprijs is nog wel altijd hetzelfde , dit is trouwens een aanbieding die elke paar weken terugkomt en niet specifiek voor de hamsterweken, net als bijv. het edet toiletpapier uit de folder, die komt iedere 6 weken wel terug (afgewisseld met page)