Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

mevrouw vind alles veel te leuk.
Nu heb ik even wat testjes gedaan, maar van de old white + dark wax ben ik eigenlijk niet tevreden. Bloempot gedaan met 2 lagen old white, daarna clear wax gevolgd door dark wax. Nu ziet mijn bloempot er eigenlijk beige-bruin uit, van het old white is niet veel meer te zien en van het gehoopte effect ook niet eigenlijk (donker in de groeven)
Heb er echt niet veel dark wax opgedaan, en heel hard uitgewreven. Misschien allemaal te snel gedaan? Ik weet het niet goed eigenlijk.... Safiera schreef:Prachtig geworden die tafel! Erg geslaagd. Smaakt het al naar meer?
Wel iets anders, die wordt wit met een grijs blad en grijze deurknopjes. Foto's volgen als hij klaar is. Maar ik moet wel zeggen, zo voor mezelf vind ik het heel leuk omdat je kunt genieten van het eindresultaat, maar ik vind het niet zo leuk om te doen dat ik het ook voor andere of voor de verkoop zou doen. MamaMiesje schreef:@Miezelke: ik denk dat dat komt omdat een bloempot vrij glad is; dan zijn er ook weinig groeven voor de darkwax om in te verzamelen en dan krijg je dus dat het hele oppervlakte bruinig wordt.
Probeer er nog eens overheen te gaan met clearwax, dan wordt het misschien weer lichter???
Zit ook te dubben om onze teakhouten meubels aan te pakken met Annie Sloan, maar…ik wil ook nog een deel van de muren verven. Heeft 1 van jullie dit al eens gedaan met Annie Sloan verf? 

. Dan vond ik 23 euro toch veel te duur

MamaMiesje schreef:Oooh jakkes Tinka