Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ikwashier schreef:Apart, mijn wifi deed het zondagochtend opeens weer (yes!) En toevallig Google ik net over het wifi probleem, gewoon om meer te weten te komen en hopsa wifi weg.. Ik koppel hem ook net aan de computer, dus misschien kan die dat niet hebben? Op internet lees ik dat er niet echt een oplossing is.. Word er een beetje flauw van, want soms heb ik dus wel wifi en soms niet. Kapot is kapot zou je denken?
Precies dit
http://www.repairking.nl/iphone-4s-geen-verbinding-met-wifi-netwerken/
Citaat:iPhone 4S
Pff, ergens vorige week deed opeens m'n wifi het niet meer.. Na aan/uit zetten werd de knop 'grijs' en kon ik het niet meer aanzetten. Op internet naar oplossingen gezocht. Toen netwerk instellingen hersteld, hielp niks.. Vriendin heeft hem toen gereset (met home en ontgrendelknop) en dat hielp! Voor twee dagen.. Daarna moest ik weer een paar keer netwerk instellingen herstellen en resetten. Tot eergisteren deed ik dit elke dag, of zelfs meedere keren per dag. Nu helpt het niet meer.. Ik las op internet dat het vaker voorkomt. Meestal moet dit gerepareerd worden. (Al weet ik nu niet wat er eigenlijk mis is). Bluetooth doet het ook niet meer.
Baal er wel erg van, heb hem nu vanaf februari (zgan) en mijn (1 jarige?) garantie is ergens in augustus verlopen. Ik heb wel eens gelezen dat Apple eigenlijk twee jaar garantie moet geven? Maar ik heb geen originele aankoopbon, alleen nog van het winkeltje waar ik hem kocht.. Daar had ik twee maanden garantie. Iemand die weet hoe het zit of hoe ik dit het beste aan kan pakken?