Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 15:33

Quad schreef:
xMarloes schreef:
Pas wel op met de abbonementen; die zijn tegenwoordig allemaal boven de 30 euro, daar beginnen ze mee...
Voor mij is het goedkoper om een dure telefoon (400euro) los te kopen en dan een simonly abbo erbij te doen....
Ik heb nu een abbo van 18 per maand, 180 bel/sms en 500MB + gratis telefoon... En dat vind je NERGENS meer... ze beginnen echt pas bij 30 euro en dan moet je voor een nieuwe telefoon nog bij betalen :roll:

Dan zoek je niet goed genoeg.

Voor €18,- per maand zit je na 2 jaar op €432,-. Wil je daarbij een telefoon erbij kopen van €400,- zit je op een totaal van €832,-
Wil je dat spreiden over 2 jaar mag je een abonnement incl. telefoon uitzoeken voor maximaal €34,66.

Als ik even snel ga koekeloeren kom je bijvoorbeeld op onderstaande uit:
Actiebundel:
- Tele2 500 min/sms + 500MB data + LG Nexus 4 voor €27,75 per maand. Scheelt je over 2 jaar maar liefst een kleine €166,- !
SmartMix:
- Tele2 100 min/sms + 1GB data + Samsung Galaxy S4 voor €24,- per maand + €201,- bijbetaling is totaal €777,- na 24 maanden (scheelt €55,-)
- Tele2 100 min/sms + 1,5GB data + Samsung Galaxy S4 voor €26,- per maand + €137,- bijbetaling is totaal €761,- na 24 maanden (scheelt €71,-)
- Tele2 150 min/sms + 1GB data + Samsung Galaxy S4 voor €28,- per maand + €161,- bijbetaling is totaal maar €1,- meer na 24 maanden.

Dus is jouw abonnement goedkoper? Ja maandelijkse last wel maar totaal over 24 maanden absoluut niet!

Dan heb je ook tele2, dat gaat ook via het t-mobile netwerk!?... en die is niet zo best
En met sim only betaal je 10,50 per maand (simyo).
Dan is het 10,50 x 24 = 242 + toestel 400euro (s4 mini bijvoorbeeld) = totaal 642 voor 24 maanden.
Dat is dan wel goedkoper :)

wendyP

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 22:05

Hé! Ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon. Zouden jullie me kunnen helpen? :D
Het liefst rond de 200,- en een touchcreen, niet te groot maar zeker niet te klein. Groter dan de gio die ik nu heb in ieder geval.
Ik zat zelf te denken aan een huawei of de samsung galaxy advance. Wat zouden jullie aanraden? Alvast bedankt :)

Mossje_bobb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 19:26

wendyP schreef:
Hé! Ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon. Zouden jullie me kunnen helpen? :D
Het liefst rond de 200,- en een touchcreen, niet te groot maar zeker niet te klein. Groter dan de gio die ik nu heb in ieder geval.
Ik zat zelf te denken aan een huawei of de samsung galaxy advance. Wat zouden jullie aanraden? Alvast bedankt :)

Ik hoor veel positieve ervaringen over de samsung galaxy s3 mini

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 16:20

Als je tussen de Huawei of de galaxy advance wil kiezen, zou ik gaan voor de galaxy advance. Hoor daar ook wel goede dingen over :)

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 16:37

Ik zou kiezen voor de telefoon met de meest recente software erop, en die qua hardware ook de snelste is.

Samsung hoor je snel meer van omdat het voornamelijk kuddedieren zijn die een dergelijk toestel kopen. (buurman, tante neef nicht broer zus etc hebben er ook een dus zal het wel goed zijn en moet ik er ook een.)

Ik zou zelf de HTC Desire X als optie aanbevelen. Is een lekker vlot en degelijke telefoon. Tevens is die niet te klein of te groot. De Android skin van HTC (Sense 4+) werkt bovendien erg prettig.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:25

Ik zou juist voor een huawei gaan. Over de galaxy advance heb ik alleen maar slechte verhalen gehoord hier in de buurt. En de huawei heeft een betere batterij en ik vind het ook gewoon een fijnere telefoon :j

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 23:16

Ik heb sinds gisteren de Nokia Lumia 720 en ik denk dat ik een goeie keuze gemaakt heb. Erg gevoelig touchscreen, goed geluid bij bellen/mp3, apps downloaden gaat ook goed. Ik moet wel nog even wennen aan de grootte :'), aangezien ik hiervoor een samsung star had haha. Windows 8 vind ik ook erg handig.
Ik heb er 349 euro voor betaald, maar via de site van Nokia kun je tot 31 oktober nog 100 euro terugkrijgen op de Nokia Lumia 720.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 07:56

xMarloes schreef:
Pas wel op met de abbonementen; die zijn tegenwoordig allemaal boven de 30 euro, daar beginnen ze mee...
Voor mij is het goedkoper om een dure telefoon (400euro) los te kopen en dan een simonly abbo erbij te doen....
Ik heb nu een abbo van 18 per maand, 180 bel/sms en 500MB + gratis telefoon... En dat vind je NERGENS meer... ze beginnen echt pas bij 30 euro en dan moet je voor een nieuwe telefoon nog bij betalen :roll:

Beter zoeken :)

Samsung Galaxy Core + Hollands Nieuwe abonnement van 275 minuten + 500 mb voor 24 maanden = €17,50 per maand, telefoon gratis
https://www.gsmwijzer.nl/samsung/galaxy-core

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 14:59

Hoe bevalt die Hollandse Nieuwe? Goed bereik? Ik ben namelijk al rustig aan het rondkijken voor een nieuw sim only abonnement en wil graag van Vodafone af (slecht bereik en hoge kosten) net als Hi (hoge kosten).

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:00

Geen idee, ik zit zelf bij Simyo. Daar ben ik wel erg tevreden over qua bereik. Valt onder het netwerk van KPN. Ook voordelig geprijsd.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:02

Yvankaxx schreef:
Dan spaar ik nog iets meer! Heb jij al een hoesje? Ik kan nergens hoesjes vinden, zelfs ebay heeft geen mooie..

Mocht je er nog interesse in hebben, op de Duitse en Engelse EBay staan veel nieuwe hoesjes! Heb net een paar gekocht.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:03

x_spekkie_x schreef:
Geen idee, ik zit zelf bij Simyo. Daar ben ik wel erg tevreden over qua bereik. Valt onder het netwerk van KPN. Ook voordelig geprijsd.

Daar hoor ik inderdaad ook goede verhalen over. :j

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:09

heeft iemand de Galaxy Note 3 al binnen?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 16:06

Dag dames (en de occasional heer ;) ),

Mijn Samsung Galaxy Ace is aan vervanging toe en ik twijfel tussen de volgende toestellen:
Huawei Ascend G615, Acer Liquid E2 (evt duo) en HTC Desire X.

Wie heeft er ervaring met deze toestellen en kan mij van advies voorzien?

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 16:12

Wauw, dit topic heb ik nog nooit eerder gezien.

Ik heb mijn LG in de wc laten vallen.. En ben dus nu op zoek naar een nieuwe.
Maar ik zal nu graag wel eindelijk een abbo willen. graag inclusief telefoon omdat ik de aanschaf van een fatsoenlijke mobiel nu niet in een keer kan voldoen.
Maar.. er lijkt niks te vinden te zijn tussen de 35 - 40 euro? Ik hoef maar 500 mb, belminuten minimaal.. Wel een beetje een goed/fijn toestel en daarnaast natuurlijk de extra verzekering.

Iemand de gouden tip?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 16:20

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 16:20

sallandval schreef:

Lijkt mij sterk. Deze wordt vanaf a.s. woensdag pas verkocht in NL. ;)

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 16:37

magda_90 schreef:
Hoe bevalt die Hollandse Nieuwe? Goed bereik? Ik ben namelijk al rustig aan het rondkijken voor een nieuw sim only abonnement en wil graag van Vodafone af (slecht bereik en hoge kosten) net als Hi (hoge kosten).

Hollands Nieuwe is van Vodafone :P Dan maak je alsnog gebruik van het Vodafone netwer :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 16:41

Ow lekker slim. Ik ken ze alleen nog qua naam namelijk had nog niet verder gekeken. :+

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 17:05

Hoi!
ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon omdat mijne oud is, uit portugal (mijn telefoon ging kapot op stage) erg vaak vast loopt, ook als ik bijvoorbeeld iemand wil bellen loopt hij vast, handig als ik in nood ben enzo haha en de batterij na een halve dag leeg is!

Eisen die ik heb voor een nieuwe telefoon zijn:
- Batterij gaat minimaal een hele dag mee
- Scherpe camera met flits
- Camera aan de voorkant
- Is niet na 1 keer vallen kapot (want mijn telefoon valt gemiddeld 3 keer per dag...)
- Betaalbaar

Ik heb een Simonly abbo, dit is een stuk goedkoper als een abbo met telefoon.
wie weet voor mij de perfecte telefoon!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:05

Magda, hij bevalt nogsteeds goed? Ik hoop eind van de week genoeg geld te hebben :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:07

Quad schreef:
sallandval schreef:

Lijkt mij sterk. Deze wordt vanaf a.s. woensdag pas verkocht in NL. ;)

Op de site van de duitse mediamarkt kan je hem wel al bestellen zag ik vandaag.
Ziet er leuk uit maar wat een prijs |(

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:14

Yvankaxx schreef:
Magda, hij bevalt nogsteeds goed? Ik hoop eind van de week genoeg geld te hebben :D

Absoluut! :D

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:21

Britt_Sisi schreef:
Hoi!
ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon omdat mijne oud is, uit portugal (mijn telefoon ging kapot op stage) erg vaak vast loopt, ook als ik bijvoorbeeld iemand wil bellen loopt hij vast, handig als ik in nood ben enzo haha en de batterij na een halve dag leeg is!

Eisen die ik heb voor een nieuwe telefoon zijn:
- Batterij gaat minimaal een hele dag mee
- Scherpe camera met flits
- Camera aan de voorkant
- Is niet na 1 keer vallen kapot (want mijn telefoon valt gemiddeld 3 keer per dag...)
- Betaalbaar

Ik heb een Simonly abbo, dit is een stuk goedkoper als een abbo met telefoon.
wie weet voor mij de perfecte telefoon!

Samsung telefoons?
Nu heb je de Samsung s3/mini of s4/mini
maar je kan ook voor wat oudere gaan, die zijn dan al goedkoper geprijsd :)
Zou vooral kijken welk merk jou aanspreekt en wat jou wat lijkt, en vooral kijken wat in jou budget valt, want voor elk budget is er tegenwoordig wel een telefoon, en zeker ook nog wel goede :)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:34

Ik ben dus opzoek naar een flipcase, maar die zijn er bijna niet.. heb nu zoiets gezien http://www.benl.ebay.be/itm/1-PU-Leathe ... 3f2935e6db, want ik wil wel 1 die opzij klapt.
En ohja,nik heb geen paypal, dus dan zou iemand anders dat even voor mij moeten bestellen.
Welke kleur heb jij trouwens? Die wit met blauwe gaat mijn voorkeur nu naar uit.