Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Arielle_ schreef:Lees hier al een tijdje op de achtergrond mee.
Ik heb na ook vele bezichtigingen en hoge biedingen waarbij ik toch weer overboden werd eindelijk een huis gekocht..
https://www.funda.nl/koop/verkocht/tilb ... straat-36/
De doorslaggevende factor was dat de makelaar waarbij ik het kocht mijn woning vervolgens ook weer mocht verkopen, maar had ik deze voorwaarde niet achter de hand gehad was ik bang dat het ook weer aan m'n neus voorbij was gegaan. Echt gekkenwerk in deze tijden..
Maar hou vol allemaal, uiteindelijk lukt het echt een keertje!
Ik ben heel vaak teleurgesteld geweest, maar uiteindelijk ben ik 'blij' dat het met de andere huizen waar ik op had geboden niks geworden is en ik nu dit huisje heb gekocht.
proven02 schreef:Spannend @equisync en @amy! Succes!
Hier gister mijn appartement na 6! dagen online verkocht. Meerdere bieders dus via een inschrijving verkocht.
Zo heb je ineens binnen een week een huis gekocht en verkocht bizar![]()
Nu wachten tot september en ideetjes op doen voor de inrichting
AppleSter schreef:Dat is best vlot inderdaad! Ik kan me niet voorstellen dat zo’n appartement niet verkoopt, zeker niet in deze gekke tijd qua huizenmarkt en ook nog hartje centrum. Hopelijk meldt zich snel een kijker, je hebt er maar 1 nodig en ik heb liever 1 die serieus is dan 4 die alleen maar komen om het kijken.
De kijkers van vanmorgen wordt ‘m helaas niet, we kregen net een terugkoppeling van de makelaar. Ons huis heeft beneden hoge plafonds en is boven vrij laag (door de bergzolder) en als je bijna 2 meter lang bent is dat laatste niet fijn. Nu het huis 2 dagen netjes houden en dan maandag weer kijkers...
Liekec; Balen en stressvol! Hoeveel weken ontbindende voorwaarden hebben jullie nog? Zou fijn zijn als het nu snel rond is, dat geeft een stuk zekerheid.
x_spekkie_x schreef:Kwam vandaag een appartementje (47m2) te koop waar ik drie jaar geleden een bod op heb gedaanHij stond toen te koop voor 135.000 en nu voor 189.000