neile schreef:Haha, true.

Dan neem weer een dronefoto in het voorjaar, ik ben even enthousiast als jij om dat resultaat te zien.
Idem hier trouwens, wei = beetje achtertuin voor me en vind die planten uitzoeken en planten en opvolgen wat het wordt een beetje een extra hobby bij de paarden. Wat ze zeggen is zo waar trouwens. Paardrijden is niet dezelfde hobby als paarden houden.

Ik ben meer met onderhoud bezig dan met effectief rijden maar goed.. We vinden het leuk!
Haha dat ga ik zeker doen, vind het zelf ook allemaal veel te leuk en wil sowieso minimaal 1 goede drone foto per seizoen maken
Leuk om uiteindelijk in een time-lapse te zetten.
En paardrijden is zeker niet dezelfde hobby als paarden houden inderdaad! Gelukkig geniet ik van dat tweede misschien nog wel meer dan het rijden an sich! En PP/Tracks/EquiHabitat opzetten is nog weer een hobby an sich
. Met het aanplanten nu al weer zoveel extra ideeën gekregen
superpony schreef:Dat schiet lekker op. Hier trokken ze zo alles uit de grond.......Waar wij een uur stonden te graven om buxus en hortensia eruit te halen.....Trekken ze grote bomen zo om.
Ik vond het ook echt vreselijk om zoveel groen te laten gaan. Maar hou mezelf maar voor dat we nieuw terug planten.
Nou deze gaan ze niet zo uit de grond trekken hoor haha. En ook maar beter van niet, zo strak langs het huis
--
Inmiddels draait de versnipperaar op volle toeren. Het is zo wel even een heel sip gezicht zo kaal hoor
. Maar gezien hoe rot ze waren, was het de enige optie. En iets met het moet soms eerst slechter worden voor het beter wordt... Als de haag straks goed gaat groeien en de rest van de begroeiing hebben we mooi ons eigen valei-tje.