Huren vinden we allebei zonde van het geld dus vandaar dat we voor kopen hebben gekozen.
Als we wilde gaan huren hadden we dat ook al eerder gedaan en hadden we daar geen 6 jaar op gewacht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Per 1 januari 2013 kan je alleen fiscaal voordeel van de hypotheekrente aftrek genieten als je de hypotheek aflost op basis van een annuïteiten- of een lineaire hypotheek. Onder voorwaarden is het nog wel mogelijk om een andere hypotheekvorm (bijvoorbeeld: bankspaar- of aflossingsvrije hypotheek) te kiezen. Als een van de onderstaande situaties van toepassing is voor jou, dan kan je nog een andere hypotheekvorm kiezen.
Ik heb in 2012 een onherroepelijke koop/aanneemovereenkomst en/of verbouwingovereenkomst getekend.
Ik heb een woning verkocht in 2012. En ik ga uiterlijk 31 december 2013 een nieuwe eigen woningschuld (= hypotheek) aan.
Mijn huidige hypotheek (vormen) verhuis ik mee naar mijn volgende woning.
danoesje schreef:Wij hebben ons huis ook te koop staan. In Zaandam. Inmiddels 5 kijkers waarvan 1 voor de tweede keer is komen kijken. Iemand nog de verkooptip van de eeuw?
danoesje schreef:Ziviaantje, thanks! Volgens mij hebben we dat allemaal gedaan, als je wilt kun je even in mijn onderschrift kijken bij mijn ad. We hebben sowieso een vrij neutraal huis en ik hou niet van prutjes en rommeltjes dus dat is makkelijk. Ik moffel steeds last minute de laatste dingetjes in de kledingkast en dan is het weer helemaal netjes. Zit er alleen nog over te twijfelen de slaapkamer aan te pakken, daar zit echt behang op uit het jaar 0 en een vreselijk stoffige vloerbedekking (vriendlief is er zo ingetrokken 8 jaar geleden en ik woon er pas sinds januari) maar mijn vriend vindt het zonde van t geld...
Lisette, gefeliciteerd!