Ik zie de eerste aardbeien ook al verschijnen, dus het kan niet lang meer duren voor ik ervan kan genieten. Zal een boel geld besparen, want aardbeien zijn duuuur. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zie de eerste aardbeien ook al verschijnen, dus het kan niet lang meer duren voor ik ervan kan genieten. Zal een boel geld besparen, want aardbeien zijn duuuur. Liedje schreef:Destino schreef:Nog een bespaartipje trouwens; bij de etos is nu een actie. Je oude zonnebrand inleveren ongeacht merk/hoe veel er nog in zit. En dan mag je een nieuwe zonnebrand van het etosmerk terug kopen met 70% korting.
Super bedankt voor de tip Chantal! Wij hebben nu ook drie nieuwe flessen staan.
Ik had me vorige week ook genaaid gevoeld bij de 50% korting bij de kaas. 3 grote voordeelpakken gekocht, bleek een pak bij de lidl maar 0.20,- geloof ik duurder te zijn zonder korting. Beetje zonde om dan zoveel in een keer te kopen. Aangezien ik daar nog een dikke maand mee doe en ik een beetje op mijn uitgaven wilde letten :
) (1+1 gratis) ingeslagen, Bitter lemon (1+1), rose bier met 40% korting en tonijn in blik (iets goedkoper en eet dat regelmatig) (1+1) gratis.
)

. Daarnaast wilde ik wat hapjes neerzetten. Ik dacht zelf aan schijfjes komkommer, wortels in reepjes met saladedressing, maar dat alles vult natuurlijk niet echt. Een bak chips komt er ook wel, maar niet echt al te veel, want die kun je wel blijven aanvoeren
. Als drinken wilde ik ijsthee, cola, fanta en nog iets als appelsap neerzetten 

. Ik koop er wel een cake bij 
Sheran schreef:We hebben geen oven, dat is een beetje het probleem met de taart. Ik koop er wel een cake bij
Bij de eieren is idd het probleem dat ik wel vrije-uitloop-eieren wil. Maar misschien moet ik voor 1 dagje van mijn geloof af stappen, haha