Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naath86 schreef:Daarna nog twee bloemstukken gemaakt met veldbloemen. Morgenavond hebben we hier optocht en ik ga mee op de koets. Daarvoor moesten nog twee bloemstukken gemaakt worden. Als ik morgen tijd heb zal ik even wat foto's plaatsen! Vind ze zelf wel geslaagd!! Veel paarse veldbloemen en wat wit erdoor, ook best leuk om op een vaas te zetten! Ook wat papaver erdoor en kogeldistel, doen het altijd goed in bloemstukken!
Veldbloemen staat hier in de buurt gezaaid op een weiland, misschien dat ik morgen nog wat knip voor thuis op een vaas!
Relaxed schreef:Naath86 schreef:Daarna nog twee bloemstukken gemaakt met veldbloemen. Morgenavond hebben we hier optocht en ik ga mee op de koets. Daarvoor moesten nog twee bloemstukken gemaakt worden. Als ik morgen tijd heb zal ik even wat foto's plaatsen! Vind ze zelf wel geslaagd!! Veel paarse veldbloemen en wat wit erdoor, ook best leuk om op een vaas te zetten! Ook wat papaver erdoor en kogeldistel, doen het altijd goed in bloemstukken!
Veldbloemen staat hier in de buurt gezaaid op een weiland, misschien dat ik morgen nog wat knip voor thuis op een vaas!
Was je bij de optocht van Oostermoer?
Naath86 schreef:Relaxed schreef:
Was je bij de optocht van Oostermoer?
Ja! Op de koets met 2 tinkers! Was jij er nog?
Zal de foto's van mijn bloemstukken even proberen te plaatsen!