Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Naath86 schreef:Daarna nog twee bloemstukken gemaakt met veldbloemen. Morgenavond hebben we hier optocht en ik ga mee op de koets. Daarvoor moesten nog twee bloemstukken gemaakt worden. Als ik morgen tijd heb zal ik even wat foto's plaatsen! Vind ze zelf wel geslaagd!! Veel paarse veldbloemen en wat wit erdoor, ook best leuk om op een vaas te zetten! Ook wat papaver erdoor en kogeldistel, doen het altijd goed in bloemstukken!
Veldbloemen staat hier in de buurt gezaaid op een weiland, misschien dat ik morgen nog wat knip voor thuis op een vaas!
Relaxed schreef:Naath86 schreef:Daarna nog twee bloemstukken gemaakt met veldbloemen. Morgenavond hebben we hier optocht en ik ga mee op de koets. Daarvoor moesten nog twee bloemstukken gemaakt worden. Als ik morgen tijd heb zal ik even wat foto's plaatsen! Vind ze zelf wel geslaagd!! Veel paarse veldbloemen en wat wit erdoor, ook best leuk om op een vaas te zetten! Ook wat papaver erdoor en kogeldistel, doen het altijd goed in bloemstukken!
Veldbloemen staat hier in de buurt gezaaid op een weiland, misschien dat ik morgen nog wat knip voor thuis op een vaas!
Was je bij de optocht van Oostermoer?
Naath86 schreef:Relaxed schreef:
Was je bij de optocht van Oostermoer?
Ja! Op de koets met 2 tinkers! Was jij er nog?
Zal de foto's van mijn bloemstukken even proberen te plaatsen!
Mijn vriend stond op die hawaii-wagen, die grooote wagen met dat kleine trekkertje ervoor en een hoop lawaai
Die tuin! Wat een geweldig oppervlak, maar wat een werk en een geld om daar iets moois van te maken zeg

Zelfs gebruikt zijn ze nog aardig aan de prijs en aangezien ik in een huurhuis zit vind ik dat een beetje zonde van m,n geld. Nu dus op zoek naar iets goedkopers wat ik ook mooi vind.......En dat valt niet mee

Dus daa rheeft vriendlief nu een soort "hekje" voor gemaakt.
Maar goed, komende 5 jaar zitten we hier sowieso nog, misschien langer.
en we willen ook graag gras. M,n man heeft liever graszoden. Dan ligt het meteen dicht en kunnen de honden het niet veruiïneren