icm met kinderen en één kat is het echt een top bank. Zeker gezien de kussens een hoes hebben en deze gewassen kan worden

Puur Eiland kleur muur

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tucktuck schreef:Hij wordt dus niet oker hoor! Mooie kleur voor in de winkel. De foto erna is de bank zoals wij hem hadden samengesteld. Dus meer richting taupe beige achtig.
Ik denk er dus aan om dat wellicht te gaan laten doen door iemand PSvanLot. Het is zo lastig.
Tucktuck schreef:Herkenbaar de verbouwing. Dat is hier ook.
Maar inderdaad wellicht handig om hulp in te roepen. Het wordt echt een hele ruimte en we willen er wel wat leuks van maken.
Tucktuck schreef:We hopen dat de woonkamer december klaar is. De dekvloer komt zaterdag, de kozijnen als het goed is volgende week zaterdag en ondertussen werken we hard door aan de muren isoleren en plafon.
Maar we hebben inderdaad nog even. Hoewel ik blij ben eindelijk bezig te kunnen met het interieur, dat is toch meer mijn afdeling
Bielsje schreef:Eulogy schreef:Ik vind het bij een ander wel mooi maar voor mezelf zou ik inderdaad wel een stukje persoonlijkheid missen. Ik heb veel groen, dat zie je nu ook best veel maar ik vind het gewoon heel mooi
Wij gaan in januari verhuizen dus ik kan weer los met een heel nieuw interieurEn meteen een vraag. Het raam in onze nieuwe woonkamer is meer dan 3 meter breed (ik ga zaterdag even exact meten) en ik wil graag van die horizontale zwarte houten jaloezieën (zulke: https://www.karwei.nl/assortiment/karwe ... /p/B627130 ). Dat wordt denk ik maatwerk, maar heeft iemand hier ervaring mee met een vrij breed raam? Ik ben bang dat ze door gaan zakken omdat ze ook relatief zwaar zijn. Alternatief is 2 losse maar ik zie dat niet zo voor me, ben bang dat dat snel rommelig wordt.
Wij hebben kunststof met houtlook uit polen. Top kwaliteit en prijs. Ik raad alleen wel een electrische bediening erbij aan want anders niet te doen met zulke enorme ramen![]()
Mocht je kunststof willen dan kan ik de site wel opzoeken, heb ze al een jaar of 8 hangen dus dan moet ik graven zeg maar
Eulogy schreef:Bielsje schreef:
Wij hebben kunststof met houtlook uit polen. Top kwaliteit en prijs. Ik raad alleen wel een electrische bediening erbij aan want anders niet te doen met zulke enorme ramen![]()
Mocht je kunststof willen dan kan ik de site wel opzoeken, heb ze al een jaar of 8 hangen dus dan moet ik graven zeg maar
Hele late reactie maar als je het zou kunnen opzoeken, heel graag!
Het heeft wel iets minder haast, want de huidige rolgordijnen laten de verkopers hangen. Niet helemaal mijn smaak maar dan kunnen we ze wel vervangen als we er al wonen
Wij moeten ook een nieuwe bank en vind dat ook wel lastig, we hebben 2 katten en een grote hond en mijn man is nogal onhandig en gooit nog wel eens z'n halve bord of glas op de bankOnze huidige bank is helemaal gesloopt door de katten maar dat stofje was ook gewoon niet handig, was zo'n textuurtje die ze echt als krabpaal zagen. Ik denk nu aan microleer of misschien juist velours. Qua microleer heb ik deze op het oog, maar ik "vertrouw" Loods 5 nooit zo. Vind hem wel erg mooi https://loods5.nl/product/9911/4-zitsba ... leer/24767