Trui schreef:Er zijn zelfs mensen die hetzelfde deden vandaag bij precies hetzelfde huissta je dan met 2 autos voor de deur te loeren
En je hebt de concurrentie niet "uitgeschakeld"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Happinez schreef:ohh dat deden wij ook hoor, en doen er inderdaad veel meer.
Je wilt toch even weten hoe het er uit ziet in RL.
Heb wel gehad dat ik langs reed en dacht o nee dit is het toch niet. Scheelt weer tijd van een bezichtiging.
Happinez schreef:ohh dat deden wij ook hoor, en doen er inderdaad veel meer.
Je wilt toch even weten hoe het er uit ziet in RL.
Heb wel gehad dat ik langs reed en dacht o nee dit is het toch niet. Scheelt weer tijd van een bezichtiging.
Letsdunit schreef:https://www.funda.nl/koop/dorst/huis-41 ... oslaan-41/
Hebben we deze al gehad, als ik het geld had...
Flicka12 schreef:Cayenne schreef:Klopt deze prijs wel? Het lijkt mij vrij goedkoop?
Edit: ah, in die streek liggen de prijzen blijkbaar nog niet zo hoogHier zou je het dubbele betalen.
https://www.funda.nl/koop/drogeham/huis ... llewei-21/
Haha ja zo duur is Friesland gelukkig niet.![]()
Maar wel heel weinig grond voor zoveel paarden.. ken de verkoopster toevallig en volgensmij had ze niet zoveel paarden. Wel leuk trouwens en dat huis en die schuur zijn groooot!
DuoPenotti schreef:Als je er zoveel huis, schuur, oprit en stapmolen opzet word het paarden gedeelte buiten vanzelf klein.
Zo groot is 6300 dan weer niet.
Ik heb even vlug de bebouwing globaal opgemeten, niet de tuin.
Maar huis/oprit/schuur, stapmolen en rijbak er af.
En dan kom ik uit op 2700m2 bebouwing. Haal de tuin er ook nog eens af, dan is er ook niet veel plek meer voor een paard als je hem buiten de bak wilt zetten.
_Lorette_ schreef:Ik kan er nog steeds niet helemaal bij dat het object op een perceel van 6.000 m2 staat en dat er alleen een beetje ruimte om de bak en stapmolen is voor de paarden. Ik snap niet waarom ik me er zo op verkijk. Zijn die paddocks groter dan ze lijken? Is het huis/de deel/schuur zo enorm dat het vertekent? Ligt het aan de vorm en indeling van het perceel? Ruim 6.000 m2 is niet enorm, maar ruim genoeg voor paarden en aangezien ik zelf paarden heb gehad op 2.500 m, kan ik dit ergens niet verwerken.
Onze overburen hebben net enkele m2 minder voor een ruim huis met een gang naar een ruime schuur (4 boxen, zadelkamer, poetsplaats en een grote ruimte voor meerdere auto's + opslag), bak waarin ze mennen, buitenboxen, mestplaat e.d. en die houden wel een stuk wei over voor de paarden. Geen enorm weiland, maar het is duidelijk een weiland.
Flicka12 schreef:Jeetje! Had ik niet verwacht
Hinke schreef:De huizenmarkt is overspannen. Ergens ook een risico want als het inzakt en je koopt nu een huis maak je een enorm verlies.