Fun-da deel 2!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 11:15

_mjwb: Ik dacht dat jullie de foto’s zelf hadden gemaakt.. vind ze niet overal scherp, niet altijd logische hoek en vooral donker ja. Ook zou ik de volgorde aanpassen, tuin als laatste bijv. want woonkamer/ keuken spreekt veel meer aan! Wel mooi huis en mooi ingericht, zou zeker nog eens kritisch door de foto’s lopen (aantal, volgorde).
Wij hebben zelf vorig jaar ons appartement verkocht en hadden als eerste foto een foto van de huiskamer, want vond de gevel van ons complex nou niet supermooi ofzo :Y) overigens vond ik bij ons de foto’s soms wat te overbelicht maar soit.
https://www.funda.nl/koop/verkocht/utrecht/appartement-40277904-rijnlaan-19-a/

Heb wel gemerkt dat bij de zoektocht naar een nieuw huis, foto’s (voor mij in ieder geval) onwijs belangrijk zijn.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 11:20

Nou dat was wel het laatste wat ik verwacht had zeg; die afzuigkap.

Zou mijn keuze zeker niet geweest zijn....moest er wel heel hard om lachen :D

het huis van mjvb vind ik aan de buitenkant er niet echt aantrekkelijk uit zien. Met die betimmering lijkt het in eerste instantie net een bedrijfspand ipv een huis. Binnenkant ziet er mooi, netjes en goed onderhouden uit. Weinig op aan te merken...al mag de makelaar idd wel een cursusje fotografie volgen, want hij heeft wel zn best gedaan om zo'n beetje elke foto uit een belabberde hoek te nemen. Dat had veel mooier gekund, waardoor het huis veel beter tot zn recht was gekomen.

lenaa_tje

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 11:22

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 11:22

Waratje schreef:
Die deur naar de badkamer is logisch, omdat de trap ook in de woonkamer is en niet in de hal. Badkamer beneden heeft best voordelen, zeker als je een keer een poot breekt en beneden moet "wonen" :j

Ah , mmm... dan nog een badkamer Die zo op de woonkamer uitkomt
Daar had ik nog steeds wat anders op verzonnen
Badkamer beneden heb ik verder geen issue mee, had ik bij mijn ouders ook rn Die hebben dat nog steeds
Alleen in deze situatie vind ik de keuze van ingang niet handig en die zou ik ook echt willen aan passen (Ik Krijg Er echt een error van :') )
Of als dat echt niet kan(in de Hal of Wat dan ook)
Dan heb ik hem liever boven

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 13:35

Cayenne schreef:
Dat heb ik ook hoor! Ik ben totaal geen stadsmens maar dat komt ook omdat ik mijn hele leven in een dorp heb gewoond.
Toen opeens een paar jaar in Den Bosch en dat was dan wel een buitenwijk maar toch heb ik er een dik jaar over gedaan om te wennen.

Ik woon al 24 jaar in Amersfoort, altijd in een buitenwijk, maar ik vind het eigenlijk pas sinds een paar jaar wel leuk. :')
Terwijl ik dus maar tot m'n 9e in een dorp heb gewoond.

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 16:01

_mjwb schreef:
Ik ben pas bij pagina 80 met bijlezen maar ik wil toch even reageren :)

Wij hebben ons droomhuis ook gevonden via Funda. Mijn moeder en ik waren rond aan het kijken (voor de lol) en toen zagen we dat huis. Mijn ouders zeiden gelijk al van nou niet te betalen. Een maand later zijn we een stukje gaan wandelen met mijn paard en liepen we langs dat huis. We herkenden het eerst niet en toen dachten we hé dat is dat huis. Gelijk weer helemaal verliefd. Dit was november. Nu hebben we het huis gekocht en staat onze huis ook in de verkoop! :D

Nu is mijn vraag aan jullie. Hoe vinden jullie ons huis dat we nu in de verkoop hebben gezet? :D Zo eerlijk mogelijk!

https://www.funda.nl/koop/rozenburg-zh/ ... eslook-15/

Ik ga weer verder lezen! :D

Ik krijg een heel bedrukkend gevoel bij de foto's. Laag, donker en onscherp en ziet er klein uit. Beter nieuwe foto's laten maken.

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 16:14

Ik vind het op de foto's een heel donker hokkerig huis. Het zou mij niet verleiden om een afspraak te maken voor een bezichtiging.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 16:41

Bedankt allemaal voor de reacties! Wij zijn zelf ook niet weg van de foto’s vandaar dat ik jullie mening vroeg. We hebben wel al 3 geïnteresseerden die willen komen kijken maar dat zegt nog niks.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 16:51

Dan zou ik nog even wachten. Wie weet is het toch zo weg :D

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 16:52

Als mensen komen kijken zijn ze misschien aangenaam verrast door het huis zelf en dat is uiteindelijk toch de bedoeling.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 17:26

Ik ben benieuwd!!

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 17:43

Pipodipo schreef:
Als mensen komen kijken zijn ze misschien aangenaam verrast door het huis zelf en dat is uiteindelijk toch de bedoeling.

Hm ja, maar ik zou liever willen dat er heel veel mensen gaan kijken zodat je meer biedingen krijgt en de hoogste eruit kan pikken. En veel mensen ‘lokken’ doe je - naar mijn mening - met goede foto’s.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 17:46

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 18:59

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 19:13

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 19:16

Lekker donker wel snachts :P

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 19:19

Dat is wel heel erg claustrofobisch die slaapkamer. Van buiten is het wel een erg mooi huis!

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 19:30

Slaapkamer bgg heeft ramen, volgens de plattegrond, en die boven hebben een dakkapel, zo te zien.

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 19:52

Platgooien is een prima optie daar, ben er als tie er wel geweest, toen vond in het al een creepy bedoening :oo

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 20:01

Cayenne schreef:
Die blijft idd erg mooi! Staat volgens mij al wel een tijd te koop.

Dit is ook een project. Zitten er nou geen ramen in de slaapkamer?
Ik denk dat ik platgooien toch wel zonde zou vinden.
https://www.funda.nl/koop/hellendoorn/h ... weg-33-35/

Ik vind het er van de buitenkant wel leuk uit zien. Mooie ligging

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 21:08

Die in Hellendoorn ligt wel aan een redelijk drukke doorgaande weg, wel mooi plekje

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 23:17

Hm, toch maar overwegen dan..
Ben bang 4 uur lang voor niks in een veel te schoon opgeruimd huis te zitten terwijl ik liever met de paarden bezig was ;)
[/quote]
Met geuren van appeltaart en versgemalen koffiebonen, uiteraard :P[/quote]

Jakkes!! :=

Ik zou ook meedoen. Je weet nooit wie er langs komt. En ja het kan zijn dat er niets uit komt, maar als je niet mee doet weet je dat zeker. Die 4 uurtjes vallen wel te overzien.[/quote]

Wij kregen dus serieus van een makelaar "appeltaartspray" voor als we ons huis in de verkoop zouden gooien. Wij dat eens in de keuken gespoten en gaan ruiken, man we gingen nog net niet over onze nek. Wat een ranzige chemische geur was dat.

https://www.funda.nl/koop/ruinerwold/hu ... idenweg-2/
Deze vind ik wel tof.

Ik zou aan een openhuizen dag zeker meedoen, wij hebben op die manier ook vaak bezichtigd bij huizen die we mwuah vonden maar soms verrassend gaaf bleken te zijn.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 23:18

Appeltaartspray? Ruikt dat niet enorm chemisch? :=
Dan kun je volgens mij beter een echte bakken.

Spytgnieskje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 23:20

lenaa_tje schreef:
Ook met de deur zo? Hier was dit eerst ook zo (oude boerderij 1901) alleen aansluitend in de keuken. Is toen een deur gemaakt in de voorkamer en deur keuken is verdwenen. Voorkamer is slaapkamer namelijk.

De deur van onze badkamer komt uit in de keuken. En we hebben een open keuken die verbonden is met de woonkamer. In de hal hebben we wel een aparte wc. Ik vind het ideaal, vooral 's ochtends is het handig. Ik kan alleen niet op mn gemakje douchen als vriendlief visite heeft bijv.

Edit: Rinia state <3 1 van de mooiste plekjes van friesland
Laatst bijgewerkt door Spytgnieskje op 09-03-20 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 23:22

wat, gewoon 1 kopen in de supermarkt en die een halve minuut in de magnetron flikkeren voor de warme appeltaartlucht zou al 100 keer beter zijn dan spray.

ook handig voor diegenen die geen bakvingers hebben :P
Laatst bijgewerkt door xxCYNNxx op 09-03-20 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt