Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tiggs schreef:Jullie huidige appartement vind ik best heftig, kan me voorstellen dat mensen moeite hebben om daar doorheen te kijken.
Verder denk ik inderdaad dat een plattegrond handig is en misschien een betere foto van de badkamer? Nu lijkt het of alles bovenop elkaar staat.
Pantykous schreef:Tiggs schreef:Jullie huidige appartement vind ik best heftig, kan me voorstellen dat mensen moeite hebben om daar doorheen te kijken.
Verder denk ik inderdaad dat een plattegrond handig is en misschien een betere foto van de badkamer? Nu lijkt het of alles bovenop elkaar staat.
Dat laatste is ook het geval dus dat is moeilijk anders te fotograferen helaas. Plattegronden gaat de makelaar regelen, bedankt voor de tips
Dat is mijn zorg ook, dat mensen moeilijk door de heftige stijl heen kunnen kijken. Is niet echt neutraal, kant en klaar, we kunnen er zo in zeg maar. Of je moet van de stijl houden. Maar goed, maandag hebben we een kijker
Pinda_Dipje schreef:Azmay: beter direct in de telefoon klimmen en bij makelaars in de regio een zoeker neerleggen zodat ze kunnen contacteren voordat de woning op Funda komt. Ook volg ik standaard alle makelaardijen in de regio op Facebook omdat zij vaak ook berichten posten als "nieuwsgierig geworden? Vanaf morgen op Funda!" en dan kun je gerust al het kantoor bellen.
Wij zijn al lekker op dreef, bijna het volledige huis weer strak in de verf/lak. Morgen de bovenvloer eruit beuken en in het weekend worden door het hele huis nieuwe vloeren gelegd. Dan kunnen we all going well vanaf begin volgende week de nieuwe meubels gaan plaatsen/laten leveren... Dan alles voor de paarden nog opbouwen (1,2 hectare opnieuw omheinen, nieuwe stroomklok, stallen plaatsen, wasplaats en solarium op termijn, buitenbak, zadelkamer) en dan kunnen we over...
Azmay schreef:Nou wij een mooi huis gezien wat zaterdagmiddag op funda kwam, in de avond een berichtje gedaan dat we wel willen komen kijken. Kreeg vanmorgen een bericht dat de kijkdagen vol zitten
Ik heb zo het gevoel dat wij lastig aan een huis gaan komen