Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LinsxDot schreef:Je hebt van die mini testertjes misschien dat wat? Kan je kijken wat je wil hebben wij ook gedaan
Corelli schreef:Wij hebben een mintig kleurtje in de slaapkamer. Als je dit wat vind, kan ik wel even opzoeken hoe hij heet[ [url=m/uwWAJD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cyCt47.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kleur is lastig op de foto te zetten, maar lijkt het meest op foto 2
Limoen schreef:Wij hebben een andere bank, maar ik word nu al GEK van het haar erop. Ik blijf ontharen en rolleren etc.
Iemand tips voor een stof/bank wat minder aanhangt/makkelijk schoon te houden is maar ook tegen kattennageltjes kan?
vonneke schreef:Limoen schreef:Wij hebben een andere bank, maar ik word nu al GEK van het haar erop. Ik blijf ontharen en rolleren etc.
Iemand tips voor een stof/bank wat minder aanhangt/makkelijk schoon te houden is maar ook tegen kattennageltjes kan?
geperst stof wat lijkt op leer. wij waren sceptisch maar je ziet er niks op. van pronto wonen.
IMJ schreef:[naam] schreef:
geperst stof wat lijkt op leer. wij waren sceptisch maar je ziet er niks op. van pronto wonen.
Stille meelezer.
Wij wilden graag pilotenleer. Vind ik zo mooi!
Maar is ook de geperste stof op leer aangeraden. We hebben Ook een kat. Haren rol je er zo af.
Zit bij ons dus wel een leren onderlaag met geperst stof erover heen.
Wij kregen garantie op deze stof tegen vlekken etc. Vonden wij belangrijk ivm kat en kind. Op pilotenleer wilde hij die garantie niet geven. Dat was voor ons wat voor ons de keuze makkelijk maakte.
Overigens was dit niet goedkoper dan leer helaas, het lijkt wel op pilotenleer