Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zo denk je dat je moet blijven zitten waar je zit en dan dit. Ellendige is dat alle vier de woningen geschikt zouden kunnen zijn. Allemaal wel wat aanpassingen nodig, de een wat meer dan de ander. Drie van de vier voelen ook goed aan en zijn kwa ligging ook nog geschikt.
deze wijkt daarin ietsje af maar ligt nog net acceptabel maar ik weet dus nog niet hoe de straat en huis aanvoelen. Ken de straat en wijk wel, goede vriend heeft er 10 jaar gewoond een inham verderop. Maar hoeft het minst aan te gebeuren lijkt alleen de toilet boven en o ja het verwijderen van de meterslange ligusterheg en die omwisselen voor iets anders dat honddicht is. Ben zwaar allergisch voor bloeiende liguster namelijk
. De rest is goed op orde kwa tuin en onderhoud.
als je daar huizen naar wens vind waarom niet.
Merk dat ik s ochtends wakker word en ogen opendoe ik meteen tuin zie omdat ik alles gelijkvloers heb, maar huis en omgeving zijn niet goed meer voor me. Ik ben het ontgroeid. _AB_ schreef:Ik lees straks even bij!
Weet niet of ik t hier al gezegd had, maaaaar we zijn nu bijna de trotse eigenaar van onze eigen Groningse kluswoning!
N uitgewoond huis in een wijk waar we liever niet wilden wonen, maar ja, we gaan samenwonen!

Dus daar valt ook wel mee te leven
Dani schreef:Wij gaan morgen bij 2 huizen kijken, en later deze week nog bij 2 andere. Niet echt onze droomhuizen, qua locatie niet en qua huis zelf niet, maar er is zo weinig te koop wat ons aanspreekt dat we toch maar gaan kijken. Vanaf foto's is toch lastiger beoordelen dan in het echt, tenslotte. Wel spannend hoor. We hebben nu tijdelijke woonruimte tot mei geregeld, dus we willen wel graag vrij snel iets kopen zodat we in mei ook echt kunnen verhuizen.
In hoeverre speelt bij jullie de maandlasten een rol? Eén van de woningen is heel gunstig geprijsd, dat zou bijna 200 euro schelen op de maandlasten en dat is best veel. Huis is wel iets kleiner dan de andere huizen. Een perfect huis is heel fijn, maar veel geld overhouden elke maand is ook wel lekker natuurlijk.
Dani schreef:Wij gaan morgen bij 2 huizen kijken, en later deze week nog bij 2 andere. Niet echt onze droomhuizen, qua locatie niet en qua huis zelf niet, maar er is zo weinig te koop wat ons aanspreekt dat we toch maar gaan kijken. Vanaf foto's is toch lastiger beoordelen dan in het echt, tenslotte. Wel spannend hoor. We hebben nu tijdelijke woonruimte tot mei geregeld, dus we willen wel graag vrij snel iets kopen zodat we in mei ook echt kunnen verhuizen.
In hoeverre speelt bij jullie de maandlasten een rol? Eén van de woningen is heel gunstig geprijsd, dat zou bijna 200 euro schelen op de maandlasten en dat is best veel. Huis is wel iets kleiner dan de andere huizen. Een perfect huis is heel fijn, maar veel geld overhouden elke maand is ook wel lekker natuurlijk.
morgen vroeg maar de makelaar bellen voor nog een bezichtiging. En dan de tweede schuur even goed opmeten hoeveel ruimte ik daarmee zou kunnen winnen in de tuin. Als dat een stuk van meer dan 2 bij 3 is is dat al een verdubbeling van het eerste gedeelte
en zou net het gevoel kunnen geven iets met groen te kunnen doen.