Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Verdorie, gisteren stoomreiniger gekocht en zonder erbij na te denken het bonnetje weggegooid. Nu is de stoomreiniger incompleet, weet iemand of ik hem zonder bonnetje toch kan terugbrengen of is Action daar niet zo makkelijk in?
Citaat:Weet iemand of ze nog lamineerapparaten bij de action hebben? Ik weet dat ze ze een tijd terug wel hadden daar maar weet niet of dat standaard in het assortiment zit.
Citaat:Ik ben op zoek naar een vaas die van breed naar smal loopt, een beetje zo'n idee:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... 095bed.jpg
Wil namelijk wat planten binnen zetten, maar ik ben niet de enige die van planten houdt! Mijn katten vinden het altijd leuk om ze te slopen, dus zo hoop ik de planten heel te houden.
Weet iemand of ze zoiets bij de Action nu hebben?
Citaat:Ik kom even binnen vallen, heb een beetje een stomme vraag.
Heb de 12e iets gekocht voor carnaval maar toch niet gebruikt. Kan ik het morgen dan nog terug brengen of is dat hopeloos?
Dacht dat ze wel een langere termijn zouden hebben maar kwam er vanavond achter dat het maar 8 dagen waren..
Bedankt alvast!
xx_Lyzet schreef:evaac schreef:Laatst ook weer goed inkopen gedaan!4van die pompjes met anti klit serum voor paardlief, 2flessen shampoo voor paard envoor mezelf de conditioner, die vind ik zooo fijn!!
Welke shampoo heb je ala ik vragen mag? De mijne "eet" in de zomer de cowboy magic shampoo op!
Jolien87 schreef:Galja schreef:Zijn er mensen die de stoomreiniger van de Action hebben en kunnen jullie me vertellen hoe die bevalt ( ook na langere tijd?)
Wij hebben hem (de groene) maar moet hem nog gaan gebruiken.
Het is gelukkig opgelost met het ontbrekende onderdeel.