Denk het wel, want ze passen ook aan mijn bureau...
Kluis is inclusief de muur waar hij ingebouwd is (hij is boven en aan de zijkant ingebouwd
Ze hebben goed hun best gedaan)ongeveer 50x50 cm.... Nu zou daar net een kleine koelkast op kunnen passen, ware het niet dat ' ie tegen een wand staat... En in die wand zit een geul met mijn lichtknop. Dus als ik er een koelkast tegenaan zet kan ik mijn licht niet meer aan doen
... Echt balen.Want de gezamenlijke koelkast meurt als een malle, en er ligt een pakje met kaas in dat zeker al een paar maanden ligt... Inclusief groene donzige vriendjes, die er ook al eventjes op bezoek zijn denk ik
Ben benieuwd wat het wordt borrie!
Donderdag weer even naar Ikea, veel hard gespaarde centjes uitgeven. Jemig wat gaat dat hard als je in moet richten
Kom helaas kastruimte tekort, dus zit niets anders op
. En aangezien er hier ook al even een poosje geen doekje over de WC-bril is geweest (zodanig dat ' ie onherstelbaar smerig is vrees ik) even een nieuwe plee-bril voor 4 euro kopen. Verder woon ik heul niet in een studentenkrot
...Scheelt wel dat we met een hele nieuwe garde in dit huis wonen (1 overgebleven bewoner
) dus hoop dat iedereen even z'n best doet om het een beetje op te frissen enzo EN EEN SCHOONMAAKROOSTER INTRODUCEREN
. Want 't is lichtelijk dramatisch
Snap wel dat de makelaar de kastjes niet even heeft geshowd toen met de bezichtiging bv.... Er komen allemaal groene donsjes uitkruipen. Echt zoo onwijs zonde van het huis verder...
We hebben zelfs een bubbelbad, zonder kraan
Maargoed, in potentie is het een heel mooi huisje

? (Iets met slecht zijn in kleurencombi's en creatief zijn 

)