[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MaritB

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 07:41

Voor WIFI netwerk moet je even naar de instellingen kijken. Mijn netwerkt stond perongeluk ingesteld op BootP. En dat werkt niet :D

MissHollandx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:34

Ik heb al een ipad een jaar en ben er zeer tevreden mee, nu wil ik een iphone en als het goed is wordt de 5s(als die zo gaat heten) 10 september aangekondigd dus ik wacht met smart haha! Heb nu een sony xperia u, maar dat ding loopt constant vast en heb al van alles er af gegooid.

Enige waar ik nog over twijfel is 32 of 16 GB geheugen, heb een ipad met 16 daar is nog 3 GB op vrij

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:10

Ik zou een iPad denk ik eerder groter nemen dan een telefoon. Ik heb een 4S en dan de kleinste die er is (geen idee meer hoeveel dat was :+) en kom ruim toe met mijn ruimte, maar ik gebruik mijn telefoon dan ook niet als opslagplaats voor foto's en voor muziek heb ik een iPod. Een iPad zou ik eerder gebruiken om een voorraad foto's op te bewaren, spelletjes apps, etc. dus daar zou ik de ruimte eerder op willen hebben.

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:23

Zet je er veel foto's en muziek op?
Zoniet dan heb je aan 16 gig genoeg.

MissHollandx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:42

Ik heb wel aardig wat foto's en ben vaak lui om ze over te zetten op pc

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 20:15

Dan zou ik 32 gig nemen, maarja dat is wel weer een stuk duurder, en een iphone is al niet goedkoop.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 21:27

Nee joh, 16gb is meer dan zat. Tenzij je echt veel gb aan muziek op je iPhone wilt zetten of spelletjes die een gig groot zijn. Als beide mee valt heb je aan 16 gb echt meer dan zat.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 09:46

TIP, mochten jullie op zoek zijn naar een goede app om je financiën bij te houden voor op de ipad. De app die ik al maanden gebruik en super blij mee ben en overzicht mee heb is de app "moneywiz" ik noem dat, omdat deze nu in de aanbieding is van 4,5 euro naar 89 cent!

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 11:02

MarxBob schreef:
Ik heb wel aardig wat foto's en ben vaak lui om ze over te zetten op pc

Mijnes doet dat automatisch via wifi :D
Enkel als ik er nieuwe muziek/ e-book op wil moet hij nog aan de pc.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 11:11

ebook hoeft dat ook niet hoor! Gewoon ebook even naar jezelf emailen en dan vanuit je email zeggen openen in ibooks ^^ , of in dropbox zetten dat kan ook!

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 11:20

Ik ben al m'n contacten ineens kwijt... Heb geen back-up van mijn iPhone in iTunes staan.
Dan kan ik ze zeker nergens meer terugvinden? :n

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 11:34

Ai Szan, ik heb geen idee...

iPhone 4S
Pff, ergens vorige week deed opeens m'n wifi het niet meer.. Na aan/uit zetten werd de knop 'grijs' en kon ik het niet meer aanzetten. Op internet naar oplossingen gezocht. Toen netwerk instellingen hersteld, hielp niks.. Vriendin heeft hem toen gereset (met home en ontgrendelknop) en dat hielp! Voor twee dagen.. Daarna moest ik weer een paar keer netwerk instellingen herstellen en resetten. Tot eergisteren deed ik dit elke dag, of zelfs meedere keren per dag. Nu helpt het niet meer.. Ik las op internet dat het vaker voorkomt. Meestal moet dit gerepareerd worden. (Al weet ik nu niet wat er eigenlijk mis is). Bluetooth doet het ook niet meer.

Baal er wel erg van, heb hem nu vanaf februari (zgan) en mijn (1 jarige?) garantie is ergens in augustus verlopen. Ik heb wel eens gelezen dat Apple eigenlijk twee jaar garantie moet geven? Maar ik heb geen originele aankoopbon, alleen nog van het winkeltje waar ik hem kocht.. Daar had ik twee maanden garantie. Iemand die weet hoe het zit of hoe ik dit het beste aan kan pakken? :)

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 11:41

Bij wat voor winkel heb je hem gekocht?
Europees is vast gelegd dat je twee jaar garantie hebt op een elektronisch apparaat.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 11:45

Bij deze winkel :) http://www.gsmenzo.nl/ Ze verkopen er allerlei telefoons (en accessoires) en repareren telefoons

Pivione

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 15:27

Weet iemand van hier hoe ik toevallig al mijn muziek van mijn ipod op mijn nieuwe PC kan zetten?
Ik had net iets gevonden maar dat waren maximaal maar 100 nummers :(.

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 16:09

wauw ik word zo gek van mijn tellefoon (iphone 3GS) hij valt gewoon al weken bij 75 procent al uit en gaat dan aan en wil er dan weer mee bezig zijn valt ie weer uit....

is dit gewoon omdat ie nu oud is? hij is nu ongv 4 jaar oud. me moeder had hem eerst en ik heb hem nu een jaar

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 16:58

Weet iemand waar ik voor niet al te veel de achter kant van me Iphone (4S) kan laten kan ? in Amsterdam en omgeving ? ik heb hem laten van en nu is me achter kant gebarsten.
Helaas heb ik geen verzekering

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 10:55

Sandra schreef:
Bij wat voor winkel heb je hem gekocht?
Europees is vast gelegd dat je twee jaar garantie hebt op een elektronisch apparaat.

Zoek eens eerder in dit topic, wat je zegt is namelijk wel waar, maar je hebt 2 jaar garantie bij je leverancier, niet dat je 2 jaar garantie hebt op je product vanaf de fabrikant.

Ontopic, GSMenzo zal wel weten waar dat ding officieel vandaan komt. Daar kan je dan het 2e jaar garantie claimen :)

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 16:36

Bedankt voor je antwoord! Zal GSM enzo snel vragen

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 21:50

Ik kom even binnen vallen :wave:

Weet iemand hoe ik een back up kan maken van mijn iPod nano? Hij staat namelijk op het punt om het te begeven en doet het niet meer als die niet van stroom word voorzien :=
Het is namelijk zo dat de muziek op me iPod niet allemaal op me laptop staan dus het is niet zo dat ik simpel weg even alle muziek er weer terug op zet. Dus die moet eerst van me iPod gekopieerd worden naar me laptop maar hoe? Met me iphone heb je gewoon een back up knop maar met me iPod zie ik die niet :n

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 23:37

Muziek van een iPod terug op je pc zetten is geen standaard optie van Apple. Er zijn misschien wel omwegen, maar daar zal je naar op zoek moeten.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 23:52

Iemand misschien een suggestie voor een programma waarmee ik dat kan doen? Heb er wel een paar gevonden maar ze zijn of voor apple computer of het is een trial waardoor ik er maar 5 kan overzetten dat is natuurlijk ook niet de moeite :')

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 10:02

hoihoi bokkers!
Ik kom even binnenvallen.

Ik heb laatst een nieuwe telefoon gekocht en die bevalt me niet echt.. Nu kan ik hem ruilen voor een iphone 4 (heeft een kleine barst op de acherkant) + een kleine bijbetaling.
Is er iemand die er verstand van heeft en hem even wil bekijken op marktplaats of het niet om een clone gaat?
En daarnaast waar ik moet op letten.. Helaas kan ik morgen vroeg geen Iphone kenner mee krijgen dus zal ik zelf moeten controleren of het een goede is.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 10:46

Wat voor telefoon heb jij zelf?

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 10:47

Een huawei y300 :D