Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sinds ik de Kobo heb koop ik ook bijna al mijn boeken bij Kobo zelf, ik vind het ideaal om op mijn telefoon verder te kunnen lezen.
) liet mijn man hem op vakantie vallen en was hij niet meer te redden.

)
hopelijk komt er nog een leuke aanbieding voor de kerst en anders worden ze in december zo gekocht
Lante schreef:Ik lees boeken op mijn samsung galaxy S5 via Aldiko. Je hebt hem altijd bij je. Ook in het donker ideaal. Ik zie de meerwaarde van een e reader niet.

).
, was blij dat ik op het rek zag staan dat er een tweede bon bij de kassa moest worden uitgedraaid). Op die 2e bon staat nl. een code die je nodig hebt om via internet de boeken te verzilveren. Het gaat via elly's choice. Je krijgt 5 standaard boeken en 5 kun je (min of meer) uitkiezen. Er is slechts keuze uit 3 pakketten van 5 boeken: voor mannen, vrouwen of literatuur. Dus eigenlijk kun je nog niet zelf 10 titels kiezen, maar ik ben tot nu toe tevreden over de boeken:j . _Judith schreef:Hallo!
Ik heb laatst een ebook op bij bol.com gekocht dat ik erg graag wilde lezen, maar ik krijg het met geen mogelijkheid op mijn e-reader
Voorheen kopieerde ik gewoon de bestanden in de map van de ereader en dan stonden ze erop, maar dit is een .ascm bestand? en daar moest ik eerst met een Adobe Digitals Editions-account iets mee doen maar daar snap ik dus de ballen niet van..
Iemand die mij kan helpen? (het is toruwens een Kobo Touch)