Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Destino schreef:Goof gaan bij jou de ooievaarsbekjes ook erg hangen?
Bij mij worden veel stengels bruin en het hangt er een beetje als een zielig bosje bij
Mootje schreef:Laura, Was het jouw vriend die ze voor onkruid had aangezien, of was dat iemand anders?
Ik ben echt helemaal blij met mijn hibiscus, struikmargriet en sundaville. De oleander bloeit telkens maar twee bloemen tegelijk (al groeit hij wel als kool) en verliest zijn knoppen telkens door de wind. Mijn lavendel is in ieder geval erg treurig (hangt enorm), dus die heb ik opgeknoopt met draad
MargreetW schreef:Destino schreef:Goof gaan bij jou de ooievaarsbekjes ook erg hangen?
Bij mij worden veel stengels bruin en het hangt er een beetje als een zielig bosje bij
Bij mij gaat ze nu ook hangen en bruin worden, je moet ze gewoon afknippen tot ca. 20-25 cm en dan heb je van het najaar nog een hele mooie bloei.
Die van mij moeten eigenlijk volgende week maar ik doe ze pas een week later omdat in de 22ste nog een Bokt invasie krijg.
En daarna gaan ook de vrouwenmantel en nog iets waarvan ik nu niet meer op de naam kan komen helemaal kort.