Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magda_90 schreef:Géén HTC Desire S in ieder geval. Dat was mijn vorige toetsel en alhoewel een prima ding, hij is wel verouderd. Diverse applicaties wouden namelijk niet meer lopen en updates werden steeds lastiger. Ik ben hiervoor bij de zaak geweest en het komt omdat het toestel gewoonweg verouderd en de nieuwste applicaties daardoor niet meer aankan.
Een upgrade naar Android 4 zou kunnen, maar qua geheugen vormt dit vaak een probleem.
LiiNd_Y schreef:Iemand ervaring met de Sony xperia Acro S of de Sony xperia V?
MarxBob schreef:Ik heb sony Xperia U blegh raad het iedereen af! Zo waardeloos ding, loopt hele tijd vast, gaat soms gewoon zelf aan en uit en doet alles behalve wat ik wil... & hij wou van de week al niet meer opladen met orginele kabel nu maar 1 van een Blackberry gepakt -.-'
wouterpaard schreef:Ik ging voor de htc one mini maar kon niet wachten. Heb nu de galaxy s4 mini maar loop tegen minpuntjes aan. Mis het vraagteken op het toetsenbord (moet nu knopje ongedrukt houden en dan keuze maken) ik internet er veel op maar de pagina past zich niet aan, zodat de tekst even breed is als beeld. Dit doet de htc wel.
Vraag me ook af wat als je telefoon niet bevalt? Je kan immers niet uittesten. ....