Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 21:18

Ik heb toch gekozen voor de samsung galaxy s3! Heb hem sinds vanmiddag maar ik vind het nu al een toptelefoon! Helaas was mijn sim kaartje te oud om te knippen.. Dat bleek helaas pas toen hij al geknipt was. Gelukkig stond er nog maar 6? euro op en geen 10. Maar ben er echt super blij mee!! :D

Mossje_bobb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 22:07

Wat zouden jullie kiezen

- Blackberry (van ongeveer 3 1/2 jaar oud)
- HTC desire s

Ook graag de reden erbij waarom (ze zijn allebei van iemand anders en ik mag ze allebei overnemen)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 22:11

Géén HTC Desire S in ieder geval. Dat was mijn vorige toetsel en alhoewel een prima ding, hij is wel verouderd. Diverse applicaties wouden namelijk niet meer lopen en updates werden steeds lastiger. Ik ben hiervoor bij de zaak geweest en het komt omdat het toestel gewoonweg verouderd en de nieuwste applicaties daardoor niet meer aankan.

Een upgrade naar Android 4 zou kunnen, maar qua geheugen vormt dit vaak een probleem.

Mossje_bobb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 22:13

magda_90 schreef:
Géén HTC Desire S in ieder geval. Dat was mijn vorige toetsel en alhoewel een prima ding, hij is wel verouderd. Diverse applicaties wouden namelijk niet meer lopen en updates werden steeds lastiger. Ik ben hiervoor bij de zaak geweest en het komt omdat het toestel gewoonweg verouderd en de nieuwste applicaties daardoor niet meer aankan.

Een upgrade naar Android 4 zou kunnen, maar qua geheugen vormt dit vaak een probleem.

Kan je dus er niet op whatsappen. Dat wil ik namelijk als enige erop zetten (heb ook nog een ipod touch).

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 22:17

Kan wel, maar hij is niet snel meer en ik weet niet hoe lang hij kan blijven updaten.

Mossje_bobb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 22:25

magda_90 schreef:
Kan wel, maar hij is niet snel meer en ik weet niet hoe lang hij kan blijven updaten.

Oke bedankt voor je antwoord. Ik heb nu een iphone 3 en die is evht HEEL erg sloom (zitten barsten in het scherm, kan geen whatsapp op).

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 22:25

Mossje_bobb schreef:
Wat zouden jullie kiezen

- HTC desire s

Ook graag de reden erbij waarom (ze zijn allebei van iemand anders en ik mag ze allebei overnemen)

Geen van beide.....

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 22:27

Zo sloom was de meine gelukkig niet! Overigens valt die wel vaak uit maar ik weet niet of dat aan mijn toestel of aan het type ligt. :n

Mossje_bobb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 22:45

Mossje_bobb schreef:
Wat zouden jullie kiezen

- HTC desire s

Kom ernetacher dat het niet de desire s is maar de WILDFiRE s

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 23:05

Nou dan helemaal niet...

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 23:15

Als het enkel voor whatsapp bedoeld is dan kan de Desire S nog wel prima, maar de Wildfire S.. Nahh mag direct enkeltje vuilnis.

De Blackberry, welke is het? Als het een Bold 9700 of 9800 is kan dat wel prima, maar ik ben bang dat het niet zo is. :+

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 13:03

Iemand ervaring met de Sony xperia Acro S of de Sony xperia V?

MissHollandx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 19:46

Ik heb sony Xperia U blegh raad het iedereen af! Zo waardeloos ding, loopt hele tijd vast, gaat soms gewoon zelf aan en uit en doet alles behalve wat ik wil... & hij wou van de week al niet meer opladen met orginele kabel nu maar 1 van een Blackberry gepakt -.-'

Ik hoop dat dat ding het nog even paar weken volhoudt tot ik een iphone 5s heb, dat wordt vast een topovergang, van troep naar kwaliteit , kan me er nu al op verheugen *\o/* *D

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 20:00

Ik ging voor de htc one mini maar kon niet wachten. Heb nu de galaxy s4 mini maar loop tegen minpuntjes aan. Mis het vraagteken op het toetsenbord (moet nu knopje ongedrukt houden en dan keuze maken) ik internet er veel op maar de pagina past zich niet aan, zodat de tekst even breed is als beeld. Dit doet de htc wel.

Vraag me ook af wat als je telefoon niet bevalt? Je kan immers niet uittesten. ....

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 21:15

wouterpaard, in de mediamarkt en sommige winkels van bepaalde providers kan je de toestellen wel testen. Die staan aangesloten op een batterij in de winkels. Heel leuk daardoor sta ik soms een uur in de mediamarkt toestellen testen en vervolgens loop ik weg en koop niks :')

Heel jammer dat het vraagteken niet op het toetsenbord staat maar daar ben je denk ik wel aan.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 21:53

LiiNd_Y schreef:
Iemand ervaring met de Sony xperia Acro S of de Sony xperia V?

Beetje lastig, maar ik zou kijken naar de Xperia T, iets groter scherm maar wel dezelfde afmetingen qua telefoon.. De Acro S is de langzaamste van het stel.
De enige pluspunt van de V is de waterdichtheid, maar of dat echt wat waard is.. Je zit met klepjes. :)

MarxBob schreef:
Ik heb sony Xperia U blegh raad het iedereen af! Zo waardeloos ding, loopt hele tijd vast, gaat soms gewoon zelf aan en uit en doet alles behalve wat ik wil... & hij wou van de week al niet meer opladen met orginele kabel nu maar 1 van een Blackberry gepakt -.-'

Tsja, klein scherm, single core CPU weinig geheugen.. Dan vraag je erom. :)

Daarbij, je gaat van een telefoon met verkoopwaarde van €140,- naar een van €600,- dan mag je ook wel hopen dat dat een vooruitgang is ja. :')

wouterpaard schreef:
Ik ging voor de htc one mini maar kon niet wachten. Heb nu de galaxy s4 mini maar loop tegen minpuntjes aan. Mis het vraagteken op het toetsenbord (moet nu knopje ongedrukt houden en dan keuze maken) ik internet er veel op maar de pagina past zich niet aan, zodat de tekst even breed is als beeld. Dit doet de htc wel.

Vraag me ook af wat als je telefoon niet bevalt? Je kan immers niet uittesten. ....

Je kan ook een ander toetsenbord downloaden uit de playstore en deze proberen..? Maar dat is gewoon wennen, je gebruikt een punt of komma nu eenmaal vaker als een vraag en of uitroepteken. Wil je elke zin eindigen met ! of ?. :+ ?
Voor het pagina, download eens Chrome Browser, deze doet dat wel.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 21:56

oké, het is namelijk dat mijn vader een robuuste telefoon moet hebben. We hebben ook naar de samsung xcover 2 gekeken..

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 21:58

Uit ervaring van mijn neefjes kan ik zeggen dat de Xcover( niet de 2 maar de 1 ) héél goed is.
Heeft een zwembadje en een stortbui overleefd. Is overreden door een fiets en van 3 of 4 meter hoogte naar beneden gevallen op een betonnen grond. And he's still alive!
Uiteindelijk heeft de oudste een nieuwe moeten kopen omdat hij bleef hangen en niet omdat het ding helemaal gaar was :')

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 22:11

@quad google chrome zit er standaard op.
ik gebruik in de WhatsApp toch wel vaak een ? Vaker dan een punt. Zal eens kijken naar ander toetsenbord dank je voor de tip!

lovelady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 17:20

Weet iemand waar je leuk hoesjes kan kopen voor de huawei accend g510

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 17:20

Op Ebay

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:06

Ik twijfel
Zou ik voor een;

-Samsung galaxy S2 plus gaan
-Samsung galaxy S3 mini of s4 mini?
-Samsung galaxy S3
- of toch een andere telefoon? maar welke?

Mijn abbonement loopt over een tijdje af, maar omdat alle abbonementen tegenwoordig pas bij 30euro beginnen en ik nu 18euro betaal ga ik waarschijnlijk een simonly abonnement doen. Dan moet ik wel een los toestel kopen maar als ik het zo bereken is dat ook vaak nog goedkoper...
Maar nou twijfel ik dus tussen die 3 telefoons... Opzich vind ik een kleinere telefoon wel fijn, ivm dat het in je broekzak past. Past de s3 wel in je broekzak?
En de s3 is vrij nieuw, goed intern geheugen.. Opzich vind ik dat ook belangrijk want ik wil wel 2jaar met een telefoon ong doen (liefst nog langer haha)
Laatst bijgewerkt door xMarloes op 17-09-13 19:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:11

Ik heb de S3 mini, en deze bevalt me heel goed! :D

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:12

Lang niet alle abonnementen beginnen vanaf €30,-.
Zo heb je bij Tele2 (via Belsimpel) een Google Nexus 4 incl. 500 min/sms en 500MB data voor €27,50. Ik ben van mening dat je met de Nexus 4 op dit moment het langste mee kan doen, aangezien deze als eerste en als langste de Android updates krijgt.

Ook heb je erg veel baat bij 2GB werkgeheugen in tegenstelling tot de Samsung Galaxy S3 die 1GB heeft en daar al zeker 700MB van gebruikt.

Of 100 minuten, 100SMS en 1.5GB data voor €26,- per maand. Excl aansluitkosten etc etc.

Zie: http://www.belsimpel.nl/lg/lg-nexus-4-b ... nement#abo

Ik blijf erbij, voorlopig is de LG Nexus 4 16GB de allerbeste prijs/kwaliteits koop die je vandaag kan doen.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:16

Ik vroeg me trouwens af, als je een telefoon bij belsimpel koopt en hij gaat stuk, waar moet je dan heen voor de garantie?