Georgette schreef:Ach, als er niemand komt, hebben we in ieder geval een lekkere appeltaart
En een superschoon huis, met nette tuin!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suuszels schreef:Want er is geen makelaar bij dan? Dacht dat ze op ieder huis een makelaar zetten ofzo
Noukie schreef:en wees aanwezig bij zo'n open huizendag
Ik was tijdje terug bij een appartementje, was er niemand! Later naar de makelaar gegaan van joh, hoe zit dat nou?
Bleek die mevrouw ook bot gezegd te hebben dat ze na 3 uur helemaal zat was en gewoon weg was gegaan. Daarmee eindigde eerlijk gezegd ook mijn interesse, als je er écht niets voor over hebt... (en als je er niet kán zijn, das ok, maar dan doe je gewoon niet mee met zo'n dag lijkt me)
Noukie schreef:Trouwens, voor de mensen die goed in de hypotheken zitten: is er iets om wat goedkoper aan je levensverzekering te komen?
Want, ook incl verzekering trouwens, ik heb een hele mooie offerte. Maar ik kom op 330 hypotheek en daar komt nog 100 verzekering bij. Dat vind ik in verhouding best een groot bedrag. (Dan nog, in vergelijk met huren ben ik écht wel tevreden hoor!) maar hoe zitten jullie daar in?